idol malmö arena 2010!<3

shiet skulle kunna skriva hur MKT som helst nu asså!
i detta inlägget skriver ja bara om idol som ja va på i fredags (igår) på malmö arena!
de va helt underbart fan vilket drag de va!! skulle så gärna vilja spola tbx tiden!!
vilket ös, vilket drag, helt amazing!!

satt på andra raden (längstfram) kom med i bild nångra gg haha..
hela arenen va full, alla klappade händerna o stampade fötterna i golvet så de lät som världens åska o sen skrek såklart alla! de va en underbar känsla som nt går o beskriva , men måste upplevas!

jay va helt klart bäst o ja tycker verkligen han ska vinna! vilken utstrålning han har o som han bara äger allt.. de va MAGISKT när han sjöng..

ja gillade verkligen linnea så de va så synd om henne när hon åkte ut, hon grät så mkt .. :( o hon va riktigt duktig med!!

hade iaf underbat på idol! tack natalie som fixade biljetter..

på vägen hem va de riktigt snö storm ..så tågen o bussar o allt ställdes in..

så ja fick ligga i en bagage lucka i en bil.. in till ystad tog lite mer än en timme ...
sen när ja va framme i ystad fick ja krypa fram i snön så högt med snö de va!!

har RIKTIGT mkt bilder från idol men ni får två st..

på en e ja tagen av vakten för ja la mig på scen haha ..








Kommentarer
Postat av: Anonym

att ligga i en bagagelucka när man är gravid PLUS att det är full snöstorm ute... fyfan, har stöttat dig innan men nu tappade jag all respekt för dig. jag har själv varit gravid men gjorde abort, och jag skulle ALDRIG få för mig att lägga mig i en bagagelucka i full snöstorm och riskera mitt barns liv! trodde du var mogen till att bli mamma, men detta förklarar att du INTE är det!

2010-11-28 @ 14:09:16
Postat av: Anonym

Precis vad jag också tänkte, gravid och ligga i en bagagelucka, hrm hur tänker man då......inte alls!

2010-11-29 @ 19:49:13
Postat av: Cowlina

Era töntar...det kallas överlevnad..inget annat! Visar ju bara på att Olivia har överlevnadsintinkt! Hade hon stannat ute och lagt sig i en snödriva då hade det varit en annan sak. Ibland bara måste man hem till varje pris. Ps. Abort är mer oansvarigt! Ds.

2010-11-30 @ 11:59:36
URL: http://www.finest.se/Cowlina

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar