hell..

de blir alltid såhär.. ja hoppas på en vändning..
nu måste ja ta detta steget o hoppas ja gör rätt.. får ta hjälp av andras ögon o även försöka lära mig se själv.. fast de gör ont ..

nu sitter ja hos min underbara morfar som ja bor hos just nu för ja håller han sällskap när mormor e i thailand ..

sitter o lyssnar musik o min lille kille gillar det för ja känner dans i magen .. där inne finns en som nt sviker en iaf <3

ja har en önskan just nu ..
att allt ska bli bra o ja ska kunna le igen utan att ha ont i hjärtat..

tro
jag vill känna tro...
jag vill känna morgondagen nalkas
här i lugn och ro..



bilden e från nått år sen när mamma o pappa gifte sig <3
mörkt hår haha


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag tycker du ser mer mogen ut i brunt, det passar dig. :)

2010-11-20 @ 23:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar