INFO

var på mvc idag hos min bm!
de gick finfint!
mitt blodtryck e som de brukar .. lågt men de funkar!
o sen fick ja lyssna på bebisens hjärta o de dunkade på som de skulle..
han låg förmodligen med huvudet neråt.. men nähädu du får stanna där inne ett tag till haha

sen mätte vi magen o den e precis som den ska han är ca 21 cm :)

nu ska ja snart börja i en grupp för unga föräldrar där som äldsta är 21 så de känns rätt roligt :)

efter att jag var där så har ja mest tagit de lugnt .. för man blir rätt trött av att vara gravid och sjuk samtidigt! haha

de blev film o sen gjorde ja mysmys med lite fin mat osv..

sen gick ja o hämtade tvätten o diskade .. ojojoj nänä ni ska nt klaga ja e duktig ja ;) haha

sen mötte ja mamma i stan så vi kunde handla hem lite mat ..

sen blev de ett par nya vita string!! <3

nu ska ja snart göra smhootie o se på tv..

här kommer en bild på min mage när ja nt va gravid.. men här spänner ja säkert in magen eller hur alla klagare o anonyma e de nt så ;)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar