im beautiful!

de händer verkligen nt ofta att ja känner mig vacker.. men ibland så gör ja faktiskt de.. de e en härlig känsla , även ja kan vara fin ...

idag har ja köpt vagn o säng till min lilla gosse :D riktigt fina saker!!

men ni får bilder senare .. så blir de en liten överaskning för er :D så kanske imon eller nästa vecka!!

idag blev ja rätt poppis,många som ville träffas.. men de löste faktiskt sig :D

först gick ja o min bror till stan o träffade madde o emilia, jag fick riktigt söta bebiskläder! tack så mkt <3

sen blev de hem o se film med bröderna!

sen träffade man kornelia o snackade mkt trevligt!

sen bar det av till emelie på lite ärende :D

sen fick ja en gravititetskudde av mamma! tack!<3 riktigt skön, en megastor kudde att han under benen eller bredvid mage osv på natten .. eller som huvudkudde...








Kommentarer
Postat av: anonym

kan du inte lägga in fler bilder på magen? :)

2010-12-28 @ 09:51:36
Postat av: Nora

Söta kläder ! <3.

2010-12-28 @ 13:00:26
URL: http://fnatte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar