frågor o svar!!

idag vaknade ja o va depprimerad över att de finns såna idioter som nt borde få finnas!

mina planer för dagen blev tyvärr ändrade pga mina sjuka vänner, krya!<3

men ja o mormor körde ut o handlade massa mat o så inför nyår, mysigt o umgås!

sen åkte vi hem till henne o gjorde hemmagjord glass :D

just det i affären har de kommit frystna bär i lösvikt as fräscht juh :)

min rygg blir bara värre o värre.. ajajaj :(

o magen större o tyngre hehe .. de kommer blider sen men ja har så mkt i huvudet o med allt annat just nu så har nt hunnit ladda upp dom än :)

shiet va känslig jagär just nu!!! fick reda på innan idag att en "person" friade till en annan "person" idag, o ja bröt ihop haha .. tänk att de faktiskt finns fina killar o människor där ute asså! ja vill också träffa min prins!! men han kommer :D <3

dom senaste dagarna har ja verkligen blitt berörd av tanken att få hålla min son i min famn , ja längtar verkligen nu efter den lilla plutten... men han får stanna där inne ett tag till.. <3 men mamma längtar efter dig!!<3




FRÅGOR & SVAR:

Kommer du lägga ut bilder på bebisen sen när han föds?:

ja det kommer ja :) för er skull.. men de ett tag tills dess.. så ja hinner tänka på saken , jag vet att man ska vara försiktig med att folk snor bilder osv.. men ja vill gärna kunna lita på folk .. får spärra dom eller nått ja vet nt :D tror nt ja kommer kunna hålla mig .. så bilder får ni<3

När är du beräknad?:

på min mammas födelsadag den 22 april, men sen vet man juh aldrig hur det blir.. kanske kommer han förr eller senare :D han verkar redan vilja ut men han får faktiskt stanna inne ett tag till hehe <3

Hur kom du på att du va gravid, hur märkte du det o hur kände du det?:

Det var juh sommarlov så ja höll faktiskt nt koll på min mens... vilket ja brukar hålla koll på!
sen mådde ja dåligt rätt länge ca en månad, trodde ja va sjuk för ja va mega trött o kändes febrig i kroppen lixom .. sen började ja må mer o mer illa.. men tänkte aldrig tanken lixom på o va gravid... sen hade ja ett gravtest i min garderob som ja fått av en vän.. så ja bara testade :P
o sen såg ja att de va possitivt..


Kommentarer
Postat av: :)

Beundrar dig för att du vågar gå ut så rakryggat, du förtjänar inte ett enda ont ord som kommer från någon och jag hoppas inte att du tar åt dig för folks kommentarer. Deras kommentarer beror inte på att de inte gillar dig utan för att det händer för lite i lilla staden Ystad och att de därför måste få ha något att snacka om.



Fortsätt som du gör, du kommer bli en bra mamma.

2010-12-29 @ 22:32:42
Postat av: hej!

håller med :)! <3

2010-12-30 @ 17:36:51
Postat av: Carla! <3

Olivia, först vill jag berömma dig för att du är stark! låt dig inte tryckas ner!

P.S. dom som trycker ner dig är bara cp-störda!

2010-12-30 @ 17:53:08
Postat av: cathy

hej, undrar bara om du tänk och gå på någon av föräldra kurserna via mvc i ystad? Min barnmorska frågade mig men jag är inte säker på att jag vill gå dit efter som de flesta är över 20 iallfall om inte äldre. är själv bara 18 :)

2010-12-30 @ 18:15:09
URL: http://cathyyy.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kan tipsa om att gå föräldrakurs om man blir erbjuden, få bra tips dela med sig och visa att man bryr sig om sitt barn är väl inte fel. Skit i att de andra är äldre ta vara på chansen istället. kram

2011-01-02 @ 11:21:31
Postat av: tova<33

ee , ja min blogg ee inte klar titta nt på den hehe:D men iaf jag fyller år den 21 april och min hund den 22 april, cooooolt .......känner u robin pernehill??går i min klass

2011-01-21 @ 21:09:22
URL: http://tovahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar