Mys kväll med mamma

så ja, då var jag hemma!

först björd jag mamma på restaurang!

det blev planka! mums!

sen begav vi oss på bio!

ensamma i salgonen haha !

såg : älska mig igen..

den var bra , fast riktigt sorlig..

grät hha ;)

tror jag är kär i killen i filmen haha , varför finns inte sånna fina goa o underbara killar i verkligheten ;)?

handlade om ett par som hade det perfekt förhållandet!

filmen var verklighetsbaserad!

dom gifte sig osv osv..

sen när dom planerade att *göra barn * haha försöka asså..

så körde någon på dom ..

tjejen tappade minnet och glömde vem sin man var...

sedan fortsatte det så kämpigt...

usch , jobbigt film faktiskt..

fast både fin och bra..

syndade idag... tog en cola till maten , sen blev det poppisar på bion ;)











Kommentarer
Postat av: Lizzie

Två bra skådisar en film.

Lätt att jag ska se den när den kommer ut =).

Verkar vara en fin och bra film med så.

2012-05-09 @ 22:43:53
URL: http://akima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar