nevelinsflowers.blogg.se

Välkomna att besöka min nya blogg! en floristblogg!
 
som jag sa innan så har jag tappar lusten helt öfr att blogga på min unga mamma blogg. öppnar mig och lägger massa tid på det men får inte den responsen tbx som jag vill ja. har märkt att jag har trogna läsare eftersom trots att jag ite bloggar så rullar siffrorna in ändå! tack! men finns även idioter som gottar sig i att bara snoka! folk som inte gillar mig som bara är äckligt nyfikna och vill förstöra och kränka en massa! så har helt tappat lusten!
 
 
http://nevelinsflowers.blogg.se/?tmp=641475

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får lusten tillbaka det är intressant att följa di i ditt liv som ung mamma. Man får så mycket tips och idéer själv. Sköt om dig och skit i vad andra tycker. Vad som folk än snackar om så är du den bästa för sin son. Stå på dig kram

2012-09-04 @ 12:13:12
Postat av: Jag!

Snälla Olivia! Fortsätt blogga! Din mammablogg är ju bara bäst. (Jag har inte hunnit kolla in din floristblogg än, men jag förmodar att den är lika bra som denna) Du är en stor förebild för mig, och jag beundrar att du har kunnat hålla huvodet högt och inte tappat taget! Så starkt! Hoppas du får lusten tillbaka.. Kramar till er!

2012-09-04 @ 18:14:59
Postat av: JohannaA

Hoppas du får tillbax lusten att blogga här! Jag beundrar dig oxå! Kramar till dig och Tellus från en trogen läsare! <3 <3 <3

2012-09-04 @ 18:16:45
Postat av: anonym

Snälla fortsätt blogga! Din blogg är så bra, och rolig att följa.

2012-09-05 @ 18:55:02
Postat av: Felizia

Så otroligt intressant att läsa din blogg, varje gång jag går in så hoppas jag att det har kommit upp nya inlägg!

2012-09-10 @ 14:36:31
Postat av: Jennie

Snälla fortsätt blogga! Du är en jätte bra bloggare! Och jag ser upp till dig!! Snälla fortsätt !!

2013-05-05 @ 10:27:10
Postat av: anonym

Du är stark som en ung mamma så snälla fortsätt blogga OLivia :) !

2014-09-12 @ 23:08:27
Postat av: Linnea

Hej, åhh jag som hittade dig av ngn slump, har själv en dotter på 15 år o jag såg direkt när jag såg dig på bilderna att du inte är vilken tonåring som helst utan en sån tonåring som sköter sig o därför tror jag det också bidrog till att du behöll barnet för du VET du klarar det här.. o det e ju bevisat och skit i andra vad de säger om dig...Du är du helt enkelt o det får de finna sig i. Jag vill så gärna läsa bloggen från då du blev gravid och till nu. Finns det ngn möjlighet?
Om du svarar så hoppas jag att jag får ngn meddelande att du svarat så jag vet annars får du mejla mig.
Kram!

2014-10-17 @ 07:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar