shopping inför cypern!

taggar inför resan!

tog en promenad ner till stan idag och mötte madde!

vi shoppade inför resan!

linnen o shorts till tellus!

bad byxor till tellus :)

och en 20 solkräm och en 50 + solkräm så plutt är redo för cypern!

jag köpte ytterliggare en ny bekini :D  tyckte om denna, satt perfekt :)

så de blev en shoppingrunda och sedan åt vi

thai buffe :D mums!

sedan promenarade vi till polisen för att hämta pass!

sedan tog jag en promenad i skogen :)

sen har det varit lek med min VILDING!!!! han är totalt galen!

springer nog 1 mil om dagen för att jaga honom ... han är överallt och busar och gör hyss!!

ikv blev det god mat!









Kommentarer
Postat av: Sara Olsson

vart har du köpt bikinin? :)

svara vart du har köpt den på min mejl :)

2012-06-12 @ 21:16:15
Postat av: malmömannen

Fan vad snyggt! Man ser inga spår av den stora magen där inte:)

2012-06-13 @ 19:20:03
Postat av: malmömannen

Fan vad snyggt! Man ser inga spår av den stora magen nu inte :) bra jobbat:)

2012-06-13 @ 19:22:06
Postat av: Bodypalace

Bra med mer verkliga bikinibilder på nätet och bloggar =)

2012-06-29 @ 12:05:01
URL: http://bodypalace.blogspot.se
Postat av: Sophie

Så detta är en bild efter du fött barn??:)
hur har du kunnat få så fin kropp efter det?
Några tips? (a
jag är själv 16år och evt. gravid, ska få svar snart på det trorja.
Hoppas du mår bra :)
kram sophie

2012-08-23 @ 03:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar