hndlat det sista..

handlat det sista till resan... proemenerade runt och handlade.. tandkräm, shampoo balsam osv..

inget speciellt med denna dagen sådär som man kan skriva direkt..

grattis till min lillebror robin som kommit med i skåne lägret!!!

zlatan se upp! hahahah

skit tråkig kväll.. tänkte se film eller nått men tellus har inte somnat.. så nu känns de bara försent.. e inte trött, är varm, har tråkigt, vet inte vad jag ska göra...

det bästa e om jag sover haha ....

försöker iaf..

nu fick jag en ide... ligga och lyssna på musik och drömma mig bort lite? kanske....

godnatt för ikv iaf!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ikväll blir det iaf filmkväll för min del! Älskar filmkvällar. Har inte bestämt film än, blir nog ''Cherry'' har inte sett den förr


Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar