Sköt er själv

Så nu tog jag bort mitt förra inlägg! Ursäkta att man bjuder på sig och delar med sig,,, så himla synd att idioter, avundsjuka människor, hemska
Människor och folk som bara vill andra illa sitter och läser min blogg.. Om
Ni inte tycker om mig så hör ni inte hemma
Här på min sida! För er som missat mitt förra inlägg om studenten, synd ni missade något roligt att läsa.. Men så e det när folk gör allt dom kan för att hitta fel och sätta dit en istället för att sköta sina egna liv och titta sig själv i spegeln!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Låt inte såna människor hindra dig från att skriva vad du vill! Dom är ju ute efter att du ska må skit och skriva såna här inlägg! Om du bara struntar i dom så lägger dom av tillslut! Har själv varit med om detta!

2012-06-10 @ 10:54:42
Postat av: Anonym

Synd du tog bort det, nu visar du dig bara svag genom detta inlägg. Tycker du borde lägga upp det igen och skita i vad dom som kommenterar otrevliga saker!!

2012-06-10 @ 13:12:39
Postat av: jenny med 4

Hej Olivia!

Jag vet att det är svårt, men ignorera elaka kommentarer och ta inte bort inlägg även om de provocerar folk! Du ger dem en liten seger varje gång du visar att det påverkar dig!

2012-06-10 @ 15:43:29
Postat av: ime

Hej Olivia!

Jag brukar läsa din blogg, och det är så roligt att se hur duktig du är med din son. Håller med de andra som skrivit, du skriver precis vad du vill på din egen blogg. Jag tycker också att du skall sätta in ditt tidigare inlägg igen. Det är roligt att se att du ändå är ute och festar lite grann, även om du blivit mamma. Du är ung och måste få leva precis som alla andra föräldrar. Bry dig inte om vad folk säger, jag vet att det är lätt för oss utomståenda att säga. Ha en riktigt skön sommar !

2012-06-10 @ 15:52:49
Postat av: Jessica

Jag tycker absolut att du ska lägga in det inlägget igen. Det är din blogg ditt liv. Du skriver bloggen för DIN skull inte för någon annans.

2012-06-10 @ 17:48:49
Postat av: Lizzie

Det är för jävligt att det finns sådana människor som ska hålla på så =(.

Kram på dej och Tellus!

2012-06-10 @ 19:01:09
URL: http://akima.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tycker att det är tråkigt att vissa ska hålla på att kommentera helt onödiga saker. Hur många slutar egentligen upp att dricka så fort man blivit förälder? Inte jättemånga tror jag. Så varför skulle du göra det? Det är klart att man inte behöver vara ute och supa varje helg men det gör inte du heller utan du tar ditt ansvar. Så varför skulle inte du kunna få unna dig lite egen tid och ladda upp krafterna. Det behöver alla oavsett om man är gammal eller ung.



Jag tycker att det är tråkigt alla nedvärderade kommentarerna får dig att ändra ditt innehåll i boggen. Men jag förstår dig också men vill inte ha någon kritik. Hur mycket bra kritik man än får så kan det vara en enstaka dålig kommentar som överväger allt. Men jag tycker att det är roligt att läsa om ditt ungdomsliv också. Hur du får ihop vardagen med att vara mamma, gå i skolan och även leva ditt ungdomsliv. Stå på dig ändra inte innehåll för några som sitter bakom några skärmar och gömmer sig? Vad är de för några egentlige? Antagligen inte ett dugg bättre själv?



Lycka till och stå på dig!!

2012-06-10 @ 23:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar