händelserik dag!

hänt en massa idag..

jobbat stenhårt på praktiken, gjort massor med buketter och sedan snittat tusentals blommor.

skurit mig, men det är bara att ta..

fick faktiskt ta plåster idag när jag klippte ett djupt jack i mitt finger så det droppa blod..

triv som tusan på min praktikplats och känner mer och mer hur jag vill stå och göra buketter osv..

jätte roligt!

handlat massa kläder till tellus!

han har fått nya leksak klossar :)

och blöjor osv..

nu är det dax för mig att skärpa mig!

så nu blir det knäckemackor och frukst och fisk, avacado osv...

och försöka röra mig mer!

kört bil för första gången igår så blev även lite idag... och ja, vi lever ;)

nu ska ja plugga och sedan laga mat till mig själv :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tellus är otroligt söt :)

2012-03-08 @ 17:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar