en tur till mamlö igår...

igår tog jag en tur till malmö..

tänkte fylla på garderoben och va sjukt sugen på nya kläder...

kom hem med INGET!!!??

åt på jensens böfhus! riktigt gott!

tellus fick en ny jacka , sjukt fin!

på kvällen blev det ostbricka och dippa och mys framför finalen i the voice!

tänkte snacka lite om vårens mode...



VA FAN ÄR DETTA?!

asså det är så fruktansvärt fult mode neligt mig..

var finns klä'der för oss som inte vill bära skrikiga färger på sig?

överallt i alla affärer händer det färgstarka kläder som lyser!

jag vill inte gå med ros byxor och tandblå tröja med en reflexgul jacka?

nä fy ...

och vad är detta för klänning? hallå ?! vem har valt denna designen, då skulle jag kunnat designa nått bättre ;)

alla blusar och tröjor är i färger som gamla tanter har på sina gamla gamla blusar...

det ser helt enkelt väldigt gammalt ut som om man tog dom från en loppis där kläderna legat på vinden i evigheter..

finns säkert folk som älskar vårens mode så bli inte sura säger bara vad jag tycker ;) alla får ju se ut som dom vill och tur är det...

men JAG själv.. hade aldrig tagit på mig något sånt...

...

...
...
...
...




var yr hela dagen, allt bara snurrar.. fruktansvärt obehagligt...




..
..
..
..


träffade en massa kändisar ;) haha

scean banan!
några från idol och andra musik program..

nån fotbollspelare i landslaget minns nt vad han heter..

men framförallt tusentals poliser...... sjukt poliser överallt ju....






-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-


-
-
-
-


Kommentarer
Postat av: Linnea

Håller med dig om vårens mode, inga fina kläder!

Vilken fin jacka till tellus!:)

2012-03-24 @ 13:44:12
Postat av: Carro

Blusarna du köpte på HM förra veckan då? Det är väl tant blusar om NÅGOT! Dessutom är det väl lite roligare med färger på våren än att gå i svarta kläder :)

2012-03-24 @ 14:45:52
Postat av: Anna

en fråga bara, vad är black and white...? (a)

2012-03-25 @ 16:32:29
Postat av: Jessic Jönsson

http://www.meandi.se hittar du skitsnygga kläder till både dig själv och Tellu utan att behöva gå och trängas i affärer ;)

2012-04-20 @ 20:08:47
Postat av: Jessic Jönsson

Ja och sen är detförstås mig du kontaktar ;)

2012-04-20 @ 20:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar