chokande bra dag!

sista dagen på praktiken idag, snyft...

haft sjukt roligt och lärt mig mycket, skulle lätt kunna börja jobba direkt!

blev riktigt lurad idag ..

dom lådsasdes att en kund hade beställt en deckoration i svart och vitt och lite lime färgat...

precis min stil...

så ja fick göra och välja som ja ville, kände jätte stor press för ja vill lixom att de skulle bli bra och de va licom mitt slut prov...

tillslut skrattar alla och säger att det är till mig själv jag gör det till....

fick ett kort med fin text till mig..

allt jag säger är

TACK <3






tagit en timmes dusch..

bakat mojito tårta!

chokladmarängbottnar

med fyllning i mojitosmak

alltså lime grädde och florscoker osv..

med hallon som deckoration




nu ikväll blir det suchi med mamma och sen mys framför tv:n!

tack för alla gratulationer.... över 500 på facbook och ni jävla svikar har inte skrivit här.. så frågan är om man ska dela med sig av sin dag här till er i bilder och text, fick ju lite överaskningar som ja blev chokad av....








Kommentarer
Postat av: Carolin

Det var kul att ha dig hos oss dessa två veckor. :) Va kul att du blev glad för presenten. Glöm inte att fylla på med vatten!? ;) haha..

2012-03-16 @ 21:21:29
Postat av: Cj

Asså seriöst. Du är fan inte frisk som lägger ut Bilder på facebook.Du kan för fan inte dricka shots tillsammans med din unge. Förfan väx upp och ta ditt ansvar som en ansvarsfull förälder. // cj

2012-03-16 @ 21:57:19
Postat av: Anonym

Varför lämnar du inte Tellus till pappan om du ändå ska festa??? Fattar du inte att det är bättre för han ??????

2012-03-16 @ 22:51:01
Postat av: Jane

Funderar på hur många av oss mammor som skulle blivit godkända av er kritiker som skriver på denna blogg?? Ta er en funderare på vad ni skriver! Blanda inte ihop ert tycke för Olivia med hennes mammaroll! Tellus är en underbar kille som verkligen inte lider, han har det många barn tyvärr saknar - trygghet och kärlek från många!

2012-03-16 @ 23:24:56
Postat av: Håller med Jane

Håller med Jane! Ja, nog de flesta föräldrar hade blivit underkända som föräldrar av dessa fantastiska kritiker. Jag känner inte Olivia, utan började läsa hennes blogg via en tidnings länk. Jag tycker hon gör ett mycket bra jobb som förälder. Och Tellus verkar vara en mysig kille; trygg, glad och kärleksfull! Och Grattis på din dag Olivia!

2012-03-17 @ 09:16:15
Postat av: caroline

Jag läser din blogg men valde att gratta dig på facebook istället. Tror att fler än jag tänkte så. :)

2012-03-17 @ 16:47:30
Postat av: Izzie

Älskar din blogg:)

Du är en jätte bra mamma till Tellus:)

står på din sida:)

2012-03-17 @ 20:56:56
Postat av: Terese

fick du inte lära dig svenska/stavning i skolan.

vad fan är chokande? menar du chockande? för det finns inte heller för det heter chockerande.



det heter deKoration, sushi, låtsades, jättestor i ETT jävla ord, limegrädde och överraskningar.



så jävla stört att man i din ålder är så dålig.

2012-03-18 @ 01:09:24
Postat av: Kasaal

Men herregud vad alla ska klaga och hålla på och kritisera.

Låt henne vara.

Hon är en riktigt bra mamma och Tellus verkar inte lida alls.

Du Terese? Man skriver med stor bokstav i början av en mening.

2012-03-18 @ 20:28:09
URL: http://kasaalthaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar