brinner i börsen!

var lite shopping sugen!

så tog en runda och handlade lite

ikväll blir det tacos och jordgubbar och mys!

har mycket plugg och förberedelser inför något väldigt stort i mitt liv som jag inte fattar och är glad över varje dag!

min lille påg e lite små sjuk så får mysa extra mycket med honom!

ni som är dumma, jag vet faktiskt inte vad ni är ute efter för ni rör mig inte ölver huvudtaget. jag blåser bort skiten på er igen, så jag lovar er, jag tar inte åt mig ett skit så ni kan sluta försöka :)

trodde ni märkte att ja va starkare än så och totalt skiter i er..

som andra har skrivit här i kommentarer, hur fan skulle ni kritiker godkänna alla andra mammor ;)? och hur skulle ni själv va som förälder, tänkt på det ;)? ni lär er väll när ni växer upp :)
detta är min blogg och ingen skola så jag stavar som jag vill..
och jag får lov att leva jag är inte i nått fängelse för att jag åker och träffar vänner, åka iväg på roligheter, jag har alltid med tellus och han lär sig av det ist för att bli bort lämnad hela tiden..

ni som skriver att jag dricker, jo det är lika sant som att jag är tsm med david backham!
jag sitter hemma varje helg typ och myser med min son, tar det lugnt och ser tv och äter god mat..
andra mammor dricker vin osv , ska ni klnka ner på dom då :)?

sen ska ni inte snacka ett skit om tellus pappa för man skarattar som fan när man läser kommentarerna för det märks att ni varken har koll eller vet ett enda skit :) det är faktiskt lite kul hur fel folk kan ha om den saken.. när ni bor hos mig och lever mitt liv och ser sanningen där , DÅ kan ni få säga det ni tycker ;)

skrattar ibland och ibland tycker jag bara synd om er...

jag är super glad nu och ni kan inte knäcka det, har fina personer i mitt liv, nått väldigt stort händer mig just nu som jag alltid drömt om, haft sjukt kul på min praktik, förnyar min garderob och gör bra affärer, sålt min vagn och köpt ny!

ska sälja min hemmastudio så är någon intresserad så kan ni höra av er på fb mail!

äter gott!
















jag är glad, acceptera det och skaffa er lite empati och förstående för folk :)
komer inte läsa elaka kommentarer så mitt råd, lägg inte ner tid på att reta upp er på mig, vet ni vad ni gör då istället? ni tar mus pekaren och drar upp den i hörnet och klickar på kryssen sen kommer ni inte in på denna sidan mer :)

puss och kram till alla andra fina människor, blir glad varje gång ja får ert stöd :)


Kommentarer
Postat av: louise

skit bra skrivet Olivia finns inget bättre än folk med bra självförtroende! jag står på din sida!

2012-03-20 @ 16:59:29
Postat av: Lina

Jag blir så glad av personer som dig!

Som har självförtroende och kan skita i vad folk tycker, för jag själv är precis tvärtom! Jag tar åt mig av Allt och det är sjukt jobbigt.

Jag är en sextonårig tjej med pojkvän. för exakt ett år sedan blev jag gravid, min pojkvän ville att jag skulle göra abort och så blev det. Nu i efterhand kan jag tänka tillbaka på det och ångra det. det känns inte som jag fick chans att tänka igenom det. Men jag har fortfarande min pojkvän och vet att min dag som mamma också kommer:) Jag ser verkligen upp till dig, en ung, söt mamma som tar hand om sitt liv och barn :D

Måste också säga att Tellus är sjukt söt och att han har den bästa mamma han kan få, stå för den du är!

2012-03-20 @ 17:15:23
Postat av: Anonym

Barnbidraget idag ja !! ;)

2012-03-20 @ 17:46:06
Postat av: mikaela

hm..komiskt, såg dig i en tidning (gammaltidning?) idag med din mamma om din graviditet osv. Sen såg jag dig nyss på slump på bloggerfy.. haha :D

2012-03-20 @ 18:42:31
URL: http://minillah.blogg.se/
Postat av: :)

Hej Olivia!



Strunta i vad alla säger och va precis den du är! :)



Förresten en liten fråga, hur lång är du och vad väger du just nu?



Kul att veta bara, för du ser faktiskt lite smalare ut nu än för bara några veckor sedan! Bra jobbat! Du är supersnygg! :D



Ha det bra! :)

2012-03-20 @ 19:18:24
Postat av: Emma

Så sjukt starkt av dig att kunna skita i allt negativt som skrivs, att du har det själförtroendet!

Jag älskar att du struntar i vad folk tycker och går din egen väg.



En fråga bara: Du är så fin på alla bilder, kan du inte ta en bild där du lipar eller nåt sånt:)

2012-03-20 @ 19:37:40
URL: http://emmasamuelsson.webblogg.se/
Postat av: Linnea

Bra skrivit Olivia!:)

2012-03-20 @ 21:04:52
Postat av: :)

Hej Olivia!

Håller helt och hållet med dig! Alla som bara ska gnälla och stör sig på dej kan ju bara skita i att läsa din blogg, är ju inget tvång att läsa den!

Stå på dig! Du är en toppen mamma

You goo girl!

2012-03-21 @ 07:59:26
Postat av: Linda

Superbra skrivit Olivia!

Det är precis så du ska göra, strunta i alla elaka, bittra och avundsjuka människor.

Kram!!

2012-03-21 @ 11:44:17
Postat av: Terese

det är dock skillnad på mammor som är myndiga och dricker, och mammor som är under 18 och dricker, för det är olagligt.

2012-03-21 @ 14:05:53
Postat av: Angela

Terese: Så man är en bättre mamma om man är myndig och dricker!?

2012-03-22 @ 16:05:31
Postat av: Terese

det är i alla fall inte olagligt.



Jag tycker att det är ok att ta ett glas vin till maten om man inte längre ammar. men att dricka för skojs skull när man har ansvar för ett litet barn är inte okej. speciellt inte om man är 16.



förstår inte hur hennes föräldrar kan tillåta det. fast i och för sig, låter man ett barn skaffa barn så har man nog fått det mesta om bakfoten.

2012-03-22 @ 18:18:58
Postat av: Linn

Terese: sex får man ju, som de allra flesta vet, ha när man fyllt 15, och "misstag" sker även om man är försiktig. Och om nu olyckan är framme och ens 15-åring blir gravid, ska man då kasta ut henne eller tvinga fram en abort/adoption!? Vad för slags förälder är man då? Nej, föräldraskap handlar om att stötta och finnas där även när livet är svårt.

2012-03-22 @ 19:38:13
Postat av: Jonna

Men vafan, sluta hålla på med Olivia ?! Det är hennes liv, och det är säkert svårt ibland i hennes situationer, hon vet mycket väl att hon inte ska supa när hon har tellus .. och det vet nog ni också, om ni ska va så omogna och klaga på henne, så kan ni lägga ner allt ihop, för det är PATETISKT ! Olyckor händer, men man är inte dålig förälder för det. Jag tycker hon är duktig som tar hand om Tellus och ändå försöker va en tonåring! så lägg ner att klaga, för ni peter er som om ni vore 3 år .. och det är inte bra föräldraskap .. -.-

2012-04-04 @ 21:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar