gäster

sorry för jag är dålig på att uppdatera... men jag har inte haft tid att sätta mig ner vid datorn..

fullt upp med att jaga tellus överallt haha , de e inte lätt nu när han kryper.. han är överallt där han inte ska va ;)

igårkväll hade vi gäster..

käka pizza

såg melodifestivalen och så kom ..... <3

..mys..

jag har varit sjuk i över två veckor, det har tellus med.. jag är tyvärr inte frisk ännu :( mega förkyld och sånt..

ja som tänkt söka till xfacotor på tis... men får se hur de blir med det.. har ju inte kunnat sjunga alls och är fortfarande hes och ont i halsen :(

nu ska ja plugga lite..

sjukt sugen på en kebabtallrik med vitlöksås o pommes o cola osv... muuums haha ...

ja hoppas ni saknar mig när jag inte uppdatarer :)

vem ni nu än är så tänker jag på er när jag inte har tid ;) hehe

fint väder och solsken idag , blir väll en promenad som jag tagit nu varje dag..

ikv ska jag göra en rolig sak så kolla senare ikv.. sent!...




Kommentarer
Postat av: Eriica

Otroligt fin & bra blogg du har sötis! :)

2012-02-26 @ 12:35:30
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: sandra

ja de är klart man saknar dej när du inte uppdaterar så ofta:(

men de skulle va jätte kul om du la ut en video på Tellus:)

kram.

2012-02-26 @ 15:27:08
URL: http://ssandraullvin.devote.se
Postat av: Linnea

Hoppas verkligen att du mår bra på tisdag så det blir x-factor!:)

2012-02-26 @ 16:49:22
Postat av: LOCOLIFE

NU HAR VI BLIVIT HELT LOCO!

ALLA PRISER PÅ PITBULL ÄR SÄNKTA!

DET FINNS MASSA NYA GREJER PÅ SALE.

OCH SIST MEN INTE MINST SÅ HAR VI JU 10% RABATT TILL ALLA INLOGGADE KUNDER!

GLÖM INTE HELLER ATT SPANA IN DET NYA MÄRKET, RAGE UNLEASHED, PASSAR PERFEKT TILL GYMET!

SÅ VILL NI FYNDA FÅR NI SKYNDA!

VI FINNS ÄVEN PÅ FACEBOOK.

MVH: LOCOLIFE CREW

2012-02-26 @ 17:35:15
URL: http://www.locolife.se
Postat av: Olivia

Hej! Vill börja med att säga att du och Tellus är jättefina! :)

Jag har en fråga till dig och det vore jättbra om du svarade på den.

Jag fyller snart 15 år, jag har alltid älskat barn och så och du har jag kommit på att jag vill ha barn, så jag undrar vad du tycker om det? Är det bättre att vänta? Jag vet att jag skulle klara det men..

Lycka till med allt.

kram

2012-02-26 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar