sjukhus o halsfluss

varit sängliggandes i snart 3 dagar, dont feeling good!

åkte till sjukhuset imorse eftersom min hals va så svullen sp ja knappt kunde andas eller prata..

jo de va dp halsfluss såklart som jag anade.

fick utskrivigt pencelin som ja ska gå på i tio dagar..

e helt slut i kroppen..

tack till min älskade mamma som hjälper mig med tellus nu när ja mår dåligt <3

de blev ett dyrt besök på sjukhuset... piss....

vila vila vila...

tänkte kanske göra en ansiktsmask och se nån film sen..

e jätte sugen på kolor som jag fick av min mormor vid jul förr.. fyrkantiga platta med antingen mörkchokladkola eller vanlig kola. sjukt goda... mormor läser du detta så vet du at tjag längtar ;)??? hihi



Kommentarer
Postat av: matilda

Krya på dig! =)

2011-09-29 @ 17:26:54
URL: http://pavaratsatt.blogspot.com
Postat av: Milo

Stackars dig! Jobbigt att vara sjuk. Ha de så bra du kan och krya på dig. :)

2011-09-29 @ 21:08:53
Postat av: Aggeh

Vart finns det bilder från när du var gravid?:)

2011-09-29 @ 21:09:33
URL: http://aggehh.blogg.se/
Postat av: kornelia - mamma till Nea

:(

Krya på dig! <3

2011-09-29 @ 22:56:43
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Krya på dig!



Du får jättegärna med i tävlingen på min blogg! Chans att vinna duschkräm från Bodyshop, 2 Dependnagellack värda 40:- och ett ballt halsband från JC värt 179:-



Kram!

2011-09-29 @ 23:12:09
URL: http://isabellsmode.blogg.se/
Postat av: Alexis

Krya på dig Olivia! :)

2011-09-30 @ 16:41:12
URL: http://alexisfoschi.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad tycker du? en svart eller en vit iphone? :D

Dirketlänk: http://mezos.blogg.se/2011/october/life-was-much-easier-when-appel-and-blackberr.html

2011-10-01 @ 16:51:34
URL: http://mezos.blogg.se/
Postat av: Josefines mamma

Varför är du ute sent med tellus tillsammans med vänner och sminkade som att ni ska iväg på fest? Såg inte så bra ut i lilla ystad så därför frågar jag innan jag dömer

2011-10-02 @ 09:41:30
Postat av: jennifers förälder

Jag såg också det igår kväll. några töser ute när klockan var mycket som verkade ha kul så tänkte jag att de var ju roligt men sen såg jag att där var en liten bebis mitt i alltihop och då blev jag lite fundersam om det kanske var du när jag såg överkommentaren. Men ska inte lägga mig i.

Krya på dig och ser framemot och få se hur det e och hur du mår.

2011-10-02 @ 17:12:36
Postat av: Åsa

Vad ska ni bry er om det. Det är inte er dotter och inte ert barn.Jag tror nog att Olivias föräldrar har bra omdöme om sin dotter och att Olivia har bra omdöme om vad hon kan göra med sin son. Har ni aldrig varit ute sent med era barn när de var små, sminkade och hade kul med andra människor? Och vad gör det att man bor i lilla Ystad, det kan väl hända likadant i Simrishamn eller Osby, det har väl ingen betydelse! Stå på dig Olivia! Skit i dem som tror att dom vet och kan allt!

2011-10-02 @ 20:31:29
Postat av: Anonym

Hur kan ni bara få för er att skriva så, och ni ska vara föräldrar fan säger jag bara! Om de nu var hon som stod där med tellus Så är hon väl antagligen stoöt över honom och vill visa upp honom, de har du kanske aldrig varit över ditt barn? Och om hon buntade stått där utan tellus då hade ni sagt hon var en dålig mamma för de, att ni bara orkar löga på folk? Och såg inte bra ut i lilla Ystad men du måste ju ha varit ute med din dotter Josefine? Eller du kanske hade lämnat bort henne? Är ni poöiser på fritiden eller vad är det frågan om? Lägg av de är ju bara pinsamt.

2011-10-02 @ 21:10:29
Postat av: Anonym

Olivia, bry dig inte om dom där 40 åriga gamla kärringmorsorna som tror vi fortfarande lever på 50talet :)

2011-10-03 @ 23:49:46
Postat av: nina

men tror ni själva att det är någons morsa som skriver eller? :P det är ju troligen fjortisar som inte vågar skriva sina riktiga namn som låtsas va mammor för att verka viktiga men samtidigt vara anonyma haha



Om jag har fel, och det faktiskt är någons förälder så tycker jag synd om DERAS barn! Omoget och pinsamt!

2011-10-05 @ 17:59:26
URL: http://ninagardstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar