PÅ gott och ont..

Imorse när jag steg upp så var jag helt slut i både huvud och kropp!

men jag kämpade mig upp och tog mig till skolan för en idrottslektion!

gick en runda i skogen i slingan och sedan gjorde lite teori, efter det slutade jag!

hela dagen har jag mått riktigt skit, kroppen och jag har ett tryck i mitt huvud som jag haft ett tag nu , börjar ju nästan oroa mig lite.. känns obehagligt..

tog två panodil och ett varmt bad men fick gå upp ur badet igen för jag blev yr..

har just nu väldigt mkt tankar i huvudet som jag mår jättedåligt över.. allt snurrar..

plus att det är inte helt lätt med skola , tellus, allt runt omkring som klöddar.. o ja sen min vardag ska också funka!

mamma och jag tog nu ikväll innan maten en runda till ute i skogen i slingan , det är superskönt!
men man har verkligen dålig kondition :P och jag ska faktiskt erkänna för er alla att jag hatar att träna och jag har aldrig tränat och jag tränar förtfarande aldrig! mer än nu har ja börjar ut o gå o har gjort kanske 3 gg haha (a) men det är alltid en början !

ikväll blev det mat och till efterätt och alla tv program så blev det...

våfflor med
tillbehör att välja på var:
nyplockade fina hallon, grädde, glass, sylt, chokladsås, banan osv...


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej Olivia! Du är en fighter! Du får inte glömma att lyssna på ditt inre. Känn efter i magen, då du skall ta ett beslut! Kram!

2011-09-12 @ 23:06:05
Postat av: Lina

Måste säga att jag tycker att du är mogen och fixar det bra att vara 16 och mamma! :)

2011-09-13 @ 09:38:07
Postat av: Anonym

Hej! Det är jätte bra att du går i skolan, men varför inte avakta ett år, så börjar killen dagis och det blir lättare. Plus att jag tycker du verkligen ska njuta av mammaledigheten. Man upplever det kanske 1-2 ggr i livet. Risken är att man kan så dåligt samvete sen när åren springer förbi och undrar varför man inte var med barnet när man kunde. Hoppas allt löser sig!

2011-09-13 @ 10:23:08
Postat av: Lizzie

*fnissar*Slingan vid sandskogen är min favorit plats ^^.

Är där allt för ofta både på sommaren,våren och hösten speciellt på helgerna^^.

Mina 2 stora på 8 år och 3 år älskar och springa där och det är så mysigt ^^.

Kram!!

2011-09-13 @ 10:23:31
URL: http://chibi84.blogg.se/
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Allt bra idag? :)

2011-09-13 @ 14:37:50
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag läste om dig i aftonbladet och var bara tvungen att läsa och fasen vad stark du är!!

I övrigt tycker jag att denna bilden är oerhört vacker!!

2011-09-24 @ 15:16:44
URL: http://fawkes79.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar