Mammas pojk!<3

orkade inte blogga igår..

så vi hoppar helt enkelt över den dagen ..

vill berömma pilgräänds värdshus för deras goda mat ialla fall!
dom fixade glutenfri mat till mig  på lumchen och gav nybakat glutenfritt bröd, ah så gott det var! och trevliga var dom också!

köpte mat till tellus för nån hundring..

han fick äta gröt för första gången :)

idag har vi varit på babysim! han njöt!

idag har vi varit snygga med nya kläder!

världens bästa mamma/mormor köpte två pyjamasar till sin lille tellus..












Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Olivia!

Jag tycker du är så sjukt DUKTIG! Helt otroligt att du klarar så mycket, jag beundrar dig verkligen. Du är en insperationskälla, verkligen. Du är väldigt stark och jag tror att det är många som ser upp till dig!

Tellus är otroligt söt och är älskad av dig!

Kramar! :)

2011-09-15 @ 20:13:25
Postat av: Susanne

Du är en fantastisk mamma som gör så mycket med din lille Tellus.

Beundrar dig verkligen

kramar från en niobarnsmamma

2011-09-15 @ 20:25:50
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Melah

Det är roligt att börja med mat! Nu vet ju inte jag om du har köpt fler burkar än vad som finns på bilden. Men du bör börja med enkla smaker, så nu som bara morot, palsternacka, potatis etc.

I övrigt tycker jag att du verkar vara en mogen, stabil och ansvarstagande mamma (trots din unga ålder)!

Fortsätt i samma anda!

2011-09-16 @ 08:54:46
Postat av: sandra :)

har kört igång med veckans blogg, kom in och anmäl dig!

2011-09-16 @ 15:38:09
URL: http://saandrabooqvist.blogg.se/
Postat av: Linnea

Så söta ni är!:)

2011-09-16 @ 20:04:19
Postat av: Demi o Dilan

HejHej! Hur e det ? hoppas det e bra med dig.

Kolla in min och min kompis blogg http://demiodilan.blogg.se/

PussPuss !

2011-09-16 @ 22:36:27
URL: http://demiodilan.blogg.se/
Postat av: Fanny - Mode och annat

Fin blogg! Lycka till med allt.. Kram! <3

2011-09-17 @ 12:43:59
URL: http://fannystuffs.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej! Jag har precis hittat din blogg. :-)

Jag har ett par frågor om det är ok? Hehe :-D



Kan du inte berätta om Tellus pappa?

Hur kom du på det ovanliga men FINA namnet Tellus?

Hur känns det att vara så ung och mamma? Känner du inte att du har förlorat något?

Bor du hemma eller eget? Kan du inte visa hur du bor?

Vill du ha fler barn och vill du fortsätta i T-spåret när det kommer till namn?



För övrigt tycker jag att du är superfin tjej och verkar väldigt mogen för din ålder samt att ni (Du & Tellus) har så j*vla fina kläder! :-)



Mvh Sophie

2011-09-17 @ 14:36:35
Postat av: Milo

Mysigt o roligt med babysim. Minns när mina var små... :)

2011-09-18 @ 08:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar