tv inspelning!

har ju fått en del frågor om att ja tidigare nämnt tv inspelning.. tyvärr kan ja inte nämna mycket me rom det ännu..

har i alla fall varit med filmteamet idag! inför "unga mammor serie"

körde lite olika saker under morgonen och intervjuver osv.. o sen begav vi oss av till örumsnygård och badade, jag och tellus var helt ensamma!

vattner var varmt och stilla och det va fin spa musik i högtalare. så tellus och jag badade själv.

tellus dök faktiskt och det gick superbra! det var riktigt mysigt och skönt!

sen åkte vi hem och vi avslutade för dagen.

jag och mamma köpte thaimat!

sen har jag gjort läxa, läst ut en hel bok och nu ikväll har jag skrivigt om den och skickat in :)

tellus o ha har även besök :)

så nu ska vi se tv o så :)

blandade känslor i mig just nu o allt blandat blir till ett stort frågetecken?






Kommentarer
Postat av: Tess

Godmorgon! :)



Delta gärna i HelgensBlogg-tävling!: http://tessvonolsson.blogg.se/2011/october/bli-helgensblogg-1.html#comment

2011-10-21 @ 10:49:34
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E ♥

Hej hur mår du :)?

2011-10-21 @ 15:28:51
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej Olivia. Jag är 25 år och tvåbarnsmor och tycker att du gör en bra roll som mamma. Det är tufft att vara mamma. Det kommer tider som man bara har lust att gömma sig under täcket och aldrig komma fram. Men det är då det är tur att vi har våra underbara barn :) För de kan alltid göra en glad.Förstår om du blir trött på vissa kommentarer här i bloggen. Vifta bort dem bara och tänk att du är världens bästa mamma till tellus. Ska bli intressant och trevligt och se dig på tvn. Sköt om dig tjejen. Massor av kramar.

2011-10-23 @ 07:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar