Tellus Texas Nevelin 6 månader , ett halvår <3

24:e

idag blev tellus ett halvår!! kan inte fatta det ! helt sjukt och galet! skrivigt om känslor i tidigare inlägg så tänker bara blogga kortfattat!

ville göra tellus dag till en underbar och jag tror jag lyckades! hade i alla fall super trevligt!

började morgonen med kyrkis och sjöng och lekte och fikade med alla barnen!

sen blev det promenad till stan med min fina vän viktoria och henne vildingar!

vi gick på stan och åt på max!

när vi kom hem så rensade jag ut en STOR del av min garderob!! som vicktria fick ta med sig hem !!

och om man är med mig så får man skylla sig själv ;) lyckades övertala vicktoria att vi skulle ta hål i öronen på lilla vilda! hahaha så de gjorde vi!!

gick även i leksaks affär ;)

tellus fick fina pressenter av sin mormor therese...

jeans och tröja!
och en one pice!

han fick två strumpor..

på kvällen bar det av på middag med några från närmaste familjen "släkten"..

min gammla gammla farmor blev 91 år!

så vi firade henne och tellus med pizza och tårta!















 


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattisgrattis Tellus! :D



Bara undra, är ni 6 generationer "levande" eller vad man ska kalla det? Alltså från Tellus till din gammelgammelfarmor? Coolt och riktigt kul för er! :D

2011-10-26 @ 20:57:08
Postat av: Stephanie

Åh vilken fin onepiece.. Vart har hon köpt den? :)

2011-10-27 @ 02:03:38
URL: http://stephanieronning.blogspot.com
Postat av: jossan

jävla idioti att ta hål i öronen på så små barn.

Hon har fortfarande napp, så jag antar att hon är 2-3.

2011-10-27 @ 11:19:12
URL: http://josephinemorphine.blogg.se/
Postat av: Sophie

Sv Jossan: Min lillasyster var 5½ när hon slutade med napp och min kusin var 3år när hon tog hål i örat, hon lever och mår bra och visar stolt upp sitt öra än idag - ett år senare.

2011-10-27 @ 14:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar