studenternas dag

gratulear till alla studenter!

helamorgonen har jag kört runder och fixat inför studentpressent, sjukt nöjd, bilder kommer sen!

madde kom till mig vid 12, då promenerade vi ner i stan skulle se studenterna, det gick inte så bra för tellus blev ledsen av allt oljud.. så efter en minut gick vi igen , hann inte se någonting haha..

tog en sväng på stan..

sen fick man sällskap av christian hem..

nu är jag hemma och as hungrig, inte ätit på hela dagen , magen krampar och e hungrig, men apptiten säger blä..

har inget som ja tål hemma så blir lite pommes ja kastade in i ugnen...

ikväll väntas fest, ska unna mig lite trevligheter.. försöka.. vill inte för ja vill inte lämna tellus.. men men det är ju bara nån timme och han sover ändån vid den tiden.. pumpat ut mjölk till honom :)

och nä jag ska inte dricka ;) kör på läsk.. eller vatten..

bilder kommer ikv !

puss



Kommentarer
Postat av: Sandra

Amen det måste du väl själv förstå att du inte kan ta med en liten utan att ha öronkåpor på honom. Du kan ju skada hans hörsel om du har haft otur. Stackars Tellus klart han blev rädd och ledsen. Hoppas du får en fin helg!

2011-06-10 @ 17:01:27
Postat av: Anna Ranvide

Såg dig och mamma din på ö&B men man ville inte störa och sen hade jag lite bråttom. Men så söt Tellus var som bara hängde där på magen :)

2011-06-10 @ 17:35:32
Postat av: Amanda

Vad stor han har blivit, växer och frodas:)

Kul att se en välmående bebbe...

2011-06-10 @ 18:09:27
Postat av: Anonym

Sandra har du barn själv??? Det ska rätt mycket till för o få hörselskador.... jag har aldrig använt såna skydd till mina barn o dom hör hur bra som helst idag...

2011-06-11 @ 00:57:08
Postat av: jenny

NEEEEEEJ! Inga barn får hörselskador av att åka barnvagn i stan på studenten...det var det dummaste jag hört......den där "Sandra" kommenterar nog mest för att ha något att klaga på.....

Olivia det e fantastiskt kul att läsa o följa din blogg!! Du skriver suuuperbra, och är precis så som vilken mamma som helst!!!!! Alla mammor får dåligt samvete när man ska lämna sina små, det har inget med din ålder eller något sånt att göra....Klart du ska kunna gå på fest o hitta på roliga saker fast du e förälder!!!

2011-06-11 @ 10:22:08
Postat av: Malin

Vad stor han har blivit :)

2011-06-11 @ 22:57:28
Postat av: Felicia

Vad stor Tellus har blivit!:)

2011-06-12 @ 11:35:16
URL: http://feliciaholmstedt.blogg.se/
Postat av: Emma 16 & mamma

Vad stor han börjar bli! :)

Bilden är jättesöt!

2011-06-12 @ 22:11:55
URL: http://mommyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar