Återbesök på MVC

imorse när jag vaknade så började jag nysa!

ju mer jag var uppe ju sämre kände jag mig...

bra tajming? när för nu e de ju snart dop!!!

men jag hade bestämmt att promenera ner i stan och gå en runda i affärer med caroline och hennes lilla babytös!

efter det så gick jag och tellus till mödra !

det var väldigt längesedan man var där! sist var jag gravid och min barnmorska sa till magen, nu ser du till att komma ut under helgen , och jo visst löd han haha!!

jag saknar faktiskt allt med gravititet och precis hela resan! vill verkligen vara med om det igen, fast utan att sånna jäkla idiot folk ska hålla på att förstöra ens lycka, förstår inte hur människor kan lägga ner dålig energi när det inte ens rör deras liv..

förstår inte varför folk vill förstöra och inte låta mig vara lycklig med min son!

jag skulle iaf på efterkontroll och mer i detalh behöver jag inte berätta mer än att allt såg återställt och mycket fint ut!

och jag har haft riktigt ont i min mage och barnmorskan såg att det är att min kropp är så pass frisk att fast att jag ammar så kan ja få barn nu direkt.. så jag har typ mens och ägglossingen har satt igång igen fast att än kommer inget blod utan det kommer nog komma igång snart, typiskt tycker jag eftersom det är såååå skönt att slippa mensen!

men får ju se det possitiva att min kropp är frisk och bra :)

efter det promenerade jag hem..

då kom tellus "p...." på besök..

jag blev bara sämre och sämre.. feber och nog använt en toarulle idag till att snyta mig!

ush mår inte alls bra :(

nu ikväll blev det god mat och nu sitter jag och ska se på BB på tv..

ush får gåshud! det är så vackert! vilken kraft man har när man föder!

ont men fantastiskt!

jag kan bli så avundsjuk på gravida knivvor för jag vet exakt vad dom har framför sig!

tellus mår bra och växer så det knakar!

älskar min lilla tellus <3






Kommentarer
Postat av: Natalis

Så fin han är :D

Vill också ha en liten och gosa med :)

2011-07-20 @ 21:47:59
URL: http://Natalis.myshowroom.se
Postat av: L I Z A

fin blogg, allt bra? =D

2011-07-21 @ 01:10:19
URL: http://lisawigortssson.blogg.se/
Postat av: J

Hejsan! Jag måste erkänna att jag var rätt skeptisk till hela din situation i början när jag fick nys om din blogg. Men du verkar klara dig hur bra som helst, därför måste jag säga att jag avundas dig lite. Håll huvudet högt och var stolt över både dig själv och din son! Ha det bra :)

2011-07-21 @ 12:03:17
Postat av: T

Hej, vill bara skriva att vilken söt gosse du har o vad han är lik dig! Lycka till.

2011-07-21 @ 13:40:44
Postat av: ellinor

hej! halkade in på din sida för några dagar sen, å började läsa. Visst är det en underbar upplevelse å bli/vara förälder. Har två små hemma å ska snart inte vara mammaledig mera=( kan känna längtan efter ett tredje..me allt de där mysiga som du sj känner..men nähh två får räka för min del=) lycka till med mamma livet! å skit i vad alla andra tycker å tänker! lyssna på din inre röst så blir allt toppen ska du se. ta gärna en titt på min blogg=)

2011-07-21 @ 14:35:04
URL: http://familjenrydell.blogg.se/
Postat av: Emma

Han är SÅÅÅÅ gullig!!!!

2011-07-21 @ 18:50:01
Postat av: Milo

Fin bild!!! Älskar att läsa om er vardag.

2011-07-21 @ 20:55:31
Postat av: stina

åh vilken liten söting :D

2011-07-23 @ 10:07:57
URL: http://mammastinsen.blogg.se/
Postat av: Sofia :))

Guuud vilken underbaaar blogg!! Och vilken sjukt söt liten tellus du har!!

kram på dig och lycka till i livet.. :)

2011-07-23 @ 14:48:06
URL: http://ssofiajjohansson.devote.se
Postat av: Ina Fina

Otroligt stort beröm till dig, hade aldrig klarat av o vara mamma i 16års ålder. Du måste vara starK!

2011-07-29 @ 16:30:23
URL: http://inapia.blogg.se/
Postat av: Özlem

Oj oj födseln är de jag är mest rädd för, är i vecka 6 så du kan ju bara gissa hur många frågetecken jag har i mitt huvve :) men grattis till en jätte söt Tellus

2011-07-30 @ 10:41:18
URL: http://ozlemtaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar