Go..go..go!

Komigen komigen kämpa på!

så stolt jag är över mig själv, har slititgt och jobbat riktigt mycket i skolan nu !

så gjort klart så sjukt mycket arbeten!

nu ska jag bara tänka på arbetena som kommer framöver..



jag sydde ett litet hjärta till gucci med en bjällra i som hon tyckte var jätteroligt att leka med, sen blev hon helt slut så hon somnade och vaknade sitt hjärta haha <3

hon e så fin!

nu ikv har jag sett på ett program som en kvinna som fick sexlingar.. helt sjukt :P

herregud vad stor hon var.. hon fick ligga ner i sängen hela tiden eftersom magen var så stor.. sen blev det kejsarsnitt.. nu var barnen lite äldre ca ett år och lite till snacka om kaous, men shiet va stark hon är som person och kunna ta hand om alla dom småttingarna!

imorgon tar jag ledigt från skolan för jag ska på möte med unga mammor gruppen och sedan kommer radion hit för att göra ett reportage om min blogg :) så det kan nog bli spännande!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahha mitt tyg ju!!!



Det tyget hade jag när jag sydde den påsen man skulle göra när man börja sjuan. Det var 2007 på Vv.



Kul att det finns kvar där än =)



Kram!

2011-01-20 @ 23:00:51
Postat av: Matilda - Mamma till Elise

ska du börja på unga mammor ? vad kul, då ses vi där någon gång :)

2011-01-21 @ 10:26:09
URL: http://flipo.blogg.se/
Postat av: Malin o Tuva <3

Fin hund du har. jag har 2 st chihuahuas också. 2 långhåriga o en korthårig. dom e underbara.



Såg att du varit på Unga mammor. Jag har gått där i 1½ år. slutade nu i januari för min dotter blivit för gammal.. hihi



2011-01-22 @ 07:58:08
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: andrea

Va söt du är.. Du kommer klara de galant. Bry dej inte om dom negativa kommentarerna, dom är bara avis på dej att du klarar de fast du bara är 15 år.

2011-01-22 @ 11:52:39
URL: http://moraandrea.blogg.se/
Postat av: Nora

Vad roligt :D !



Gud va söt Gucci är med sitt lila hjärta !

Annars också, såklart ! <3333.

2011-01-22 @ 19:30:22
Postat av: Nathalie

OMG, vad söt chiuaua du har! : )

2011-05-18 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar