bada bada!!

Imorgon så har vi bad i skolan ... ojoj haha ..

ja då e det klädsimm, som man måste vara med på!

och jag menar har jag inte redan några extra kilo att bära på i vattnet haha? men nä nu ska jag bära kläder också och simma MÅNGA längder haha..

sen efter det får man ta av sig till bekini.. haha oj känns som att jag kommer få blickar haha men men det ska faktiskt bli roligt att bada med min stora kula, hoppas lille killen trivs i vattnet..

vi ska dyka på det djupaste fter en 40 kg tung docka.. men nä det kommer jag faktiskt inte för det kan nog inte vara så bra..

men det ska faktiskt bli rätt så kul att bada :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade hoppats på att du skulle dyka djupt då hade jag fått ta hand om lillen :)

2011-01-13 @ 21:45:30
Postat av: ...

Magen blir lättare i vattnet så det blir nog skönt för dig! Ingen extra tyngd. Därför många mammor går på vattengympa. Det är skönt för lederna och lättar tyngden. Ha så skoj och ansträng dig inte för mkt!!

2011-01-13 @ 22:36:21
Postat av: Anonym

Lägg in fler bilder på magen :)

2011-01-14 @ 07:58:42
Postat av: Anna N

Alltså, är det nån mer än jag som tycker det börjar kännas lite olustigt med den här "anonym" som kräver fler bilder på magen hela tiden? Verkar inte riktigt frisk...

2011-01-14 @ 22:52:22
Postat av: ...

Instämmer

2011-01-14 @ 23:16:55
Postat av: Suzette

Fin bild på dig

2011-01-17 @ 14:40:53
URL: http://suzette.devote.se
Postat av: saga

jag tycker det är bra att du har behållit barnet:)

och det lider ingen brist av kläder haha ;)

hoppas allt kommer att gå bra för dig och ta inte åt dig av alla IDIOTISKA kommentarer du får :)

2011-01-20 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar