Bio med mamma <3

Pappa väckte mit i morse och hade bakat scones till helafamiljen, så det blev en mysig frukost!

idag har jag tagit det lugnt , känner mig helt slut.. och trött..

ikv blev det bio med mamma<3

såg en film som heter: min lådsas fru

kan säga att den var riktigt bra! så tummen upp för den , kan rekomendera den för man blev verkligen inte besviken av den... romantisk komedi kan man säga.. riktigt fina scener och miljön var underbar, man önskar man kunde varit där!!

ikv ska jag bara ta det lugnt.. se på tv och så.. nu blir det en kämpig vecka fullt på schemat!! samtidigt som jag måste sköta skolan!!


Kommentarer
Postat av: Pierre

Helt seriöst din mamma ser yngre ut än dig

2011-03-01 @ 22:16:32
Postat av: nellie

vad lik du är din mamma :O

2011-03-07 @ 13:29:24
URL: http://loppan.5molander.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar