Alla ♥ Dag!

Idag är det kärlekens dag, alla hjärtans dag!

vad passar då bättre än att åka och lyssna på bebisens hjärta♥
var på mvc idag och mätte honom och han växer precis perfekt i kurvan! så det är en frisk liten bebis jag har där inne i magen i alla fall..

tack till mormor som följde med mig!
efter det köpte vi järntabletter, för mitt blods skull..

vi körde även och handlade mat och efterätt osv..

när jag kom hem satt jag med läxa.. rätt duktig ;) haha

ikv på kärleksmenyn stod det:

pommes med RÖDA pölser och RÖD ketchup

hallon,blåbär och björnbärs paj med vaniljvisp!

bakelse från pappa

chkokladask från mamma

drink från mig ;D

och sen skrev jag ett fint brev till min mamma där många tårar kom fram..

som fika fikade ja förresten en kärleks smoothie ;)

nu hälsar jag och bebisen alla hjärtans dag pussar och kramar till dom som verkligen betyder nått för mig och som finns för mig och stöttar mig!



















Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vi är många utanför din bekantskap som oxå stöttar! Du kommer klara detta fint!

2011-02-15 @ 14:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar