städerska på hög nivå!

ja, om man ska beskriva min dag med ett ord så här det nog STÄDA

vaknade och vi åt frukost och så..

provade mammas one pice, tycker dom e as häftiga men alla har sånna och då känns de dumt och köpa, men får erkänna att den va underbart skön! och mysig, ville inte ta den av mig!

kan lätt tänka mig en sån ;)

tagit av både min och tellus sänkläder, tvättat och satt på nya sänkläder..

dammat överallt och torkat av i hyllor osv..

damsugat

vikt in kläder

tömt blöjspann

diskat

o lite till...

så denna dagen har bara flytit på..

fattar inte att klockan är så mkt som den är..

ska njuta av dagens avsnitt av julkalendern på datorn.. sen hoppas på att min trollunge vill sova så jag också kan sova..

börjar egentligen 12.15 imorgon men fick nyss veta ja började 9.00 :O blääää


Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken underbar sötnos till son du ha! Sen så verkar du till att vara en helt underbar mamma! stå på sig som ung mamma, det är inget fel på att vara det! Man kan vara lika duktig mamma ändå! <3

2011-12-19 @ 20:31:38
Postat av: Emma

helt randomly tittade jag igenom reklam idag, såg till min förvåning att netto sålde jumpsuits för endast 249:-

jag vet, det är något speciellt med one piece. men jag tänkte bara tipsa:)

2011-12-19 @ 21:12:13
Postat av: alexandra

är tellus fortfarande med dig i skolan? :)

2011-12-19 @ 21:14:31
URL: http://alexandraslya.blogg.se/
Postat av: Vendela

Så jädrans tråkigt att städa - men så skönt när det är gjort :)

2011-12-20 @ 07:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar