full lista!

haft en sjukt lång list på MÅSTEN idag !

började dagen med att städa för fullt på rummet...

sen när tellus väl somnade så blev det en välbehövd dusch!

sen blev det att göra fler saker för att avbocka listan..

har fixat pass till tellus: polisen ( som kanske till o med läser detta ) pratade som om hon visste vem ja va o så.. haha sa mitt namn hela tiden o de roliga va att mamma höll tellus men hon visste att de va min son o sa en lite privat sak som fakikst stämde, haha kändes lite konstigt , men de brukar bli så hon e absolut inte den första som göra så...

sen efter det blev det köra runt i blomster butiker för att göra ett skolarbete som ja jobbar lite med nu ikv...

handla mat..


tellus fick nya smaker o påbörjar 8 månaders maten.. idag åt han en hel burk köttbular o stuvade grönsaker , samt en hel banan o rivet äpple till efterätt..


kollat på ringar.. men jag har så små fingrar så den minsta storleken passade inte ens mig.. hmm får se vad de blir för nån ring ja ja ska önska mig !

ett bra ord som passar just nu:

tro mig, ni hade nt pallat.....




sen säger ja nt mer..


Kommentarer
Postat av: vc

2011-12-08 @ 14:03:27
Postat av: cec- mode&skönhet

jättefin bild! =)

2011-12-08 @ 14:03:51
URL: http://nattstad.se/ceckarlssson

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar