bb visning .. igen!

ja igår var ju ingen bra dag ...

idag tog jag och mamma och gucci en promenad på förmiddagen..

sen på eftermiddagen åkte vi och fikade hos kusiner/nästkusinerna..

ikväll har jag varit på BB en gång till eftersom att jag fick sådan panik igår när jag var på visningen ...

känns mycket bättre nu och nu är jag taggad igen ..

känns tryggare när det är mörkt ute tycker jag.. jag blir lugnare av mörker, skulle lätt kunna stanna kvar där nu ikväll och föda...

det blir "hemtrevligare"när det är mörkt..

det tog lång tid så det blev mc donalds till kvällamaoud! haha


Kommentarer
Postat av: Hanna persson

Olivia nu är det strax dags!<3333:D

jag tycker du är sååå himla snygg på bliderna du lagt ut när du fotades med bebisen i magen jätte fina bilder!! Och jag hoppas att allt går bra!<3333 jag saknar dig på profilen!!!!<333 jätte stora kramar från Hanna:D

2011-04-07 @ 06:18:18
Postat av: Anonym

1. jättefin bild

2. hoppas att allt går bra på BB sen.

3. vilket sjukhus?

2011-04-07 @ 10:13:38
Postat av: Rumors

1. Varför valde du att behålla barnet?

2. Gör du det här för att få uppmärksamhet ?

3. vet du vem pappan är?

4. Är det sant att du hade trekant en dag o dagen efter sex med någon annan. 3 killar på 2 dagar, är det nån av dom som e pappan ?

2011-04-07 @ 19:16:31
Postat av: Anonym

snälla skriv om pappan o frågor och svar!!??

2011-04-07 @ 20:44:31
Postat av: Anonym

Ni som inte har något vettigt att skriva, snälla SLUTA, låt denna starka tjej vara! Hon kommer klara detta o går igenom något stort! Lycka Till Olivia!

2011-04-07 @ 21:46:28
Postat av: Anniken

Håller med "Anonym". Oavsett vad så är Olivia en otroligt stark 16-åring! Att ta ett beslut om att behålla ett barn är oerhört starkt och moget. Ni märker ju av bloggen vilket ansvar tjejen tar. Att vara en ung mamma betyder verkligen inte bara massa misslyckande och oansvarsfullhet. Som sagt Olivia är stark, och hon har dessutom många fina omkring sig som stöttar i vått och torrt.

Olivia, jag känner inte precis dig men det är verkligen inte kul att läsa att du är ledsen. Och jag vill att du ska försöka ta till dig det sista jag skrev om dina nära och kära. De finns där för dig, skit i alla andra och deras snack och orättvisor. Jag vet att det är svårt, men du klarar det!

Lycka till med allt!

Kram

2011-04-07 @ 23:33:44
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Anniken

Ps. Menade naturligtvis anonym som skrev så här: Ni som inte har något vettigt att skriva, snälla SLUTA, låt denna starka tjej vara! Hon kommer klara detta o går igenom något stort! Lycka Till Olivia!

2011-04-07 @ 23:35:31
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar