mumsfillibaba!

både igår o idag har ja mått pyton kan nt gå i skolan .. känner mig verkligen till besvär för alla lärare osv.. de e lite pinsamt att behöva må så dåligt.. men ja skäms nt över graviditeten men över att behöva gå hem o spy hela tiden osv.. de e verkligen jobbigt.. kan nt anstränga mig utan måste ligga hela tiden för annars blir de bara skit av allt haha ..

idga har ja faktiskt färgat håret.. blondare.. o hon klippte 10 cm på mitt hår aah kort jämfört med innan.. tycker ja iaf haha men skönt ändå att få bort allt slitet hår :) men ja kan säga att de tog på krafterna o sitta där o vänta med färg o allt.. ush trodde ja skulle .. ja ni vet.. haha

sen har ja varit hos mormor o morfar o legat o vilar.. o legat i deras massagestol.. riktigt skönt speciellt nu när ja har så ont i ryggen.. ikv fick ja faktiskt i mig mat.. ja o mamma blev bjudna på mat där hemma.. kyckling o klyftpotatis med berneis sås o curry sås o massa goda grönsaker..
efterätt annanaspaj..

nu e ja super trött men för er skull sitter ja o kämpar o skriver ut ett inlägg så ni kan ha nått o götta er med hehe..





FRÅGOR O SVAR:

vissa frågor e typ samma så ja tycker de e onödigt o svara hela tiden .. tar vissa..

Hur e dina vänner? har dom svikit eller stöttar dom?:

ja asså alla vänner som läser detta.. de handlar nt om er.. e det er så har ja redan sagt det till er :)
det finns ju vissa som sagt upp kontakten direkt..et tycker iaf nt ja e några riktiga vänner.. men dom gör som dom vill.. men dom sjunker verkligen som personer haha ja skule aldrig lämna en vän för en sån sak .. men visst alla e vi olika sån tur e så e det väldigt få !!
men sen har ja fått mer vänner<3
o mina gmala vänner stöttar mig o de känns bra..
så jo mina vänner finns fortfarande.. vissa sticker fram mer än andra o visar det jätte mkt o de e ja super glad för <3

Ska du gå i skolan när barnet e fött?:

jag kommer klara 9:an sen kommer ja få bebisen o då kommer ja va mamma ledig i ett år sne kommer ja förmodligen att plugga vidare.. ja har lite olika tankar o man får ju se hur allt bli o hur man löser allt.. ta dagen som den kommer för man vet aldrig vad som kommer hända..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är stark! Det är din kropp & ditt barn! När det känns som värst så tänk på detta, du är modig som behåller barnet & kommer säkert bli en underbar mamma! .. nu känner jag inte dig, men ville bara lämna lite ord som förhoppningsvis du tar till dig. Kram.

2010-10-06 @ 00:38:48
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

Skäms nästan över alla människor som trycker ner dig så hårt med sina kommentarer här i bloggen. Blev själv "ung mamma" eller jag tyckte det, och då var jag ändå 20 år när jag blev mamma.



Hade jag levt om mitt liv hade jag definitivt väntat med att skaffa barn, men jag ångrar defenitivt inte att jag gjorde det!



Önskar dig all lycka!

Det kommer du behöva, att bli mamma är inte bara en dans men allting går med mycket vilja och hjälp/stöd.



Ett tips är du kan börja läsa gymnasiet på distans via korr.se (onlinekurser) tex. kan du läsa samhällsprogrammet online via datorn. supersmidigt!



igen, lycka till! :)

2010-10-06 @ 18:19:54
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar