Propp?

i morse kände ja mig ovnalig glad.. fast allt e upp o ner så försökte ja bara va positiv o glad o de va så skönt!!

o sen började ja få kramper ... i mitt ben ..
ja gick in på toaletten i skolan o såg att mitt ben va rött/lila.. stenhårt o svullet..
ja ringde mödre för o fråga om de hade med gravititeten o göra..
dom blev oroliga o sa att de kan vara en propp för när man e gravid blidar man lätt proppar om man har otur.. så ja va ttvungen o åka akut till akuten på sjukhuset..

ja fick sitta o vänta där i en timme o ja fick kallsvettningar o mådde riktigt illa o va yr.. sen kom ja in o då va dom tvugna att ta massa prover.. armen osv.. blodtrycket medmer..

fick vänta två och en halv timme till o sen blev ja in kallad..
han kände på benet o sa att de nt hade slått ut till nån propp men de va mkt bra vi kom för de kunde mkt väl varit det.. men de e iaf så att mitt muskelfäste sitter löst o ja har en rejäl spänning/streckning i benet.. så  ja får ta de lugnt .. blir de värre måste ja tbx så de nt hänt nått..




Kommentarer
Postat av: sara

Visa gärna mer bilder på dig och magen:)!

2010-11-16 @ 18:53:39
Postat av: Anonym

Kom igen uppdatera mera!! Hur svårt ska det vara... vill du ha en blogg med många läsare måste du bli bättre,, detta är ju sömnpiller.. för oss som läser mycket olika bloggar..

2010-11-17 @ 11:59:01
Postat av: Morganruna

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-06-21 @ 13:24:46
URL: http://morganruna.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar