Upp till toppen!!

Kom igen olivia, nu jävlar ska du upp på toppen ...
kämpa kämpa!!!
tänkte skriva.. tänk att en enda person kan kan förstöra så mkt.. men då vill ja bara forstsätta skvia o nä de tänker ja nt .. i moving on!!!!!

idag mådde ja blää imorse .. men skolan ringde o sa .. ah olivia vu måste sjunga solo o sånt på avslutningen imorgon.. ja bara men ja har ingen låt o inte tränat?
jo men kom igen du måste .. snabba dig till skolan så kan du va med på genrepen..

så ja snabbade mig som fan fast ja mådde skit.. o kommer fram till skolan o ja då säger en att nä men tvärr kan du nt va med för du missade ett genrep.. vi har bara två kvar resten av dagen .. aahh de e juh nt lite irriterande!! jaja skyll er själv då blir de ingen sång från mig nt :P haha

blev ännu en dag med julklappshandling idag med sara o senare sammi haha ..
ja shoppade lite granne :D

nu ikv blev de köttbullsmackor..

nu ska ja packa lite för imon flyttar vi ut ur lägenheten :/

o sen måste ja hitta nått att ha på mig imorgon som ja passar, shiet vad magen växer hela tiden .. sjukt haha :p

nu ska ja lugna nerverna med lite daimtårta o hallon o smått o gott :D hehe


Kommentarer
Postat av: elin

olivia du är verkligen riktigt söt och jag tror du kommer bli en grym mamma! :)

2010-12-22 @ 11:02:43
Postat av: Veronica

Hej

tycker att det är ett jätte fint beslut du tagit att behålla barnet <3 Önskar dig all lycka Att vara Mamma är det underbaraste dom finns <3 Har själv två flickor på 2 år o 4 månader Hoppas att alla små glin som e elaka växer upp någon dag o inser vad det är de håller på med All heder åt dig

God Jul o Lycka till <3

2010-12-22 @ 13:03:33
Postat av: Lotta Sala

Läste om dig i tidningen och säger: Stå på dig tjejen! Det finns alldeles för många skitsnackare i vår stad, folk som borde se om sitt eget istället för att vara snabba att elakt förtala...

2010-12-22 @ 13:23:39
Postat av: lars

Lycka till. Visst så är du ung men har hela livet framför dig...

Du har tagit det beslut som du känner är rätt ..



stort lycka till

2010-12-22 @ 13:45:43
URL: http://kaglinge.net
Postat av: Annika

Vad du är stark!

Jag blev alldeles rörd av artikeln i lokaltidningen. Modigt av dig att gå ut och berätta hur saker ligger till. (Inte för att folk egentligen har med det att göra)

Ditt barn kan skatta sig lycklig som får en mamma som vet vad hon vill och står för vad hon gör.

Lycka till med bebisen

Att bli mamma är det mest underbara som finns.

kram Annika

2010-12-22 @ 13:56:42
Postat av: Anonym

Jag blev också helt rörd när jag läste om dig i tidningen!

Jag har inga egna barn så jag kan inte riktigt förstå hur det är du känner och vad det är du går igenom.

Men jag måste säga att jag beundrar din styrka enormt. Stå på dig & visa folk att de kan snacka om vad de vill för du är du & bra som du är!



Önskar dig all lycka till & en riktigt god jul!



Mvh Anna

2010-12-22 @ 14:00:34
Postat av: therese

Läste om dig i tidningen o måste bara säga att du är otroligt stark o jag tycker det är modigt av dig att bestämma att du ska behålla ditt barn. Jag blev sj mamma i ung ålder (20, är 21 nu) så jag vet hur det är.



Stå på dej. Detta fixar du :) Fint du sjunger förrästen, lyssnade på några av låtarna.

god jul.

mvh therese

2010-12-22 @ 14:31:40
URL: http://thraiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar