take it or leave it!!!!

känns som ja har mkt att skriva nu asså..

börjar med de lugna ;)

idag kom ju snövädret tbx så gick hem tidigare från skolan ..

jag har sytt lite i skolan, idag sydde ja en snuttefilt åt min lilla gosse..
söt?

sen sydde ja en skinnväska med nitar o lite bling haha med smycken hängande i den o innertyget är av djurmönster i silke :)

jag o mamma lagade mat nu ikv o de blev:
kotlett o pommes o bennesås med en fin sallad!

till tv ikv ska ja göra ett mumsigt fruktfat och ha lite maraboudaim chokad till :)
så de blir nog myspys!

såja nu ska ja försöka andas o va lite trevlig när ja skriver detta till alla idioter där ute :D

ja undrar hur ni mår när ni försöker kränka en annan människa som ni gör.. :P??
känner ni er bra?  eller vad e de frågan om för ja fattar ärligtalat nt varför ni ens lägger er i mitt liv om ni bara har skit att komma med.. vissa av er känner nt mig o de e bara pinsamt för er att skriva saker som nt ens stämmer :S

plus att de finns så falska människor som säger dom känner mig o sen hittar på saker till andra , omg väx upp lär känna mig sen kan du få gå o snacka om mig om ja nu e så jävla intressant ;)

märker arr många dömmer mig efter mitt utseende, och efter rykten .. men som sagt ..1. gå efter insidan o lär känna mig ...2. rykten?! lyssna !! rykten e rykten ?! svårt?!

orakr nt lägga ner mer tid på er ikv för nu ska ja mysa o sen sova...

men måste säga att ja har ett varmt hjärta tro mig!  o ja tycker synd om er så kom gärna till mig för ja hjälper er gärna ni kan prata ut om era problem o allt ni mår skit över så kan vi säkert lösa så ni slipper bli hatade av folk för att ni klankar ner på andra..  snälla nån se på värlen, den e sjuk säg nått som en människa nt gjort? alla har gjort misstag..

o sen alla ni som klagar på att ja va med i tidningen ..de va dom som ringde upp mig o man ställer ju upp?! gör som sagt de för er folks skull!! de e ju nt precis så att ja ringde dom o frågade om dom kunde intervjuva mig :S?! ja menar hallå?? hahahaha

oj va ja skulle kunna babbla på här nu men de tänker ja nt göra.. men ni e välkommna till mig om ni vill nått o sluta skriv ut nått när ni nt vet sanningen :)






Kommentarer
Postat av: felicia

skit fin väska!

och snutten också såklart:)

2010-12-16 @ 19:30:42
URL: http://www.feliciafritz.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

skitbra skrivet! försök ignorera alla äckliga hatare där ute :)

2010-12-16 @ 19:34:19
Postat av: Amanda

Älskar väskan o snutten! tycker du är stark och fortsätt med det, ignorera alla där ute som vill dig illa. :)

2010-12-16 @ 19:39:43
Postat av: Anonym

Har du sytt det där? Det är skitsnyggt :)

2010-12-16 @ 20:45:26
Postat av: Anonym

har dina läsarsiffror gått upp mycket efter att du var med i tidningen? jag tycker att du är stark som gör det här, du kommer klara det fint! tänk bara på att ha en positiv inställning till allt och försök se saker ur ett annat perspektiv!

2010-12-17 @ 07:54:47
Postat av: Ida

Du är stark och grym! Du kommer klara detta hur bra som helst. Ser upp till dig som är så ung och klarar av att gå ut med det i tidningen och på din blogg, inte alla som klarat av det. Och du är jättesöt, så din lilla gosse kommer också bli det :) tror det ligger en hel del avundsjuka i allt skitsnack, brukar vara så!

2010-12-17 @ 10:32:41
Postat av: Anonym

Till alla som inte verkar förstå bättre. Man kan ju tycka vad man vill om att en 15-åring skall få barn. Själv tycker jag att det inte är helt optimalt, men ibland sker det saker som man inte rår på och då får man lösa situationen på bästa sätt. I detta fall har Olivia valt att behålla barnet. Då får man göra det bästa av det. Och det bästa är inte att alla klagar och är allmänt otrevliga. Ni som inte gillar henne behöver ju inte ens gå in på hennes sida. Sen kan man ju vara mer finkänslig när man skriver saker. Tänk på att hon fortfarande själv är ett barn. Skulle ni själv vilja bli behandlade på samma sätt?? Jag skulle inte vilja det iaf. Så nu i dessa jultider uppmanar jag er alla till att tänka lite snällt och peppa istället. God jul på er alla! Och Olivia, kämpa på och hoppas julen blir bra för dig och dina nära och kära.

2010-12-17 @ 11:21:40
Postat av: fanny

Olivia , du är en riktigt bra männsika och sjunger som en ängel och sör är du..

känner inte dig så bra men ja förstår dig, alla är som dom är du är dig själv och de är bra jag är mig själv de blir bäst så, du kan prata med mig om du vill [email protected]

2010-12-17 @ 12:33:42
URL: http://alltidffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar