Min helg! sjuk IGEN..

Okej ja har nt varit så uppdatertad men ja har ett liv också.. haha så har faktiskt nt hunnit.. haft fullt upp sen i torsdags..
lite snabbt om dagarna :

fre:
stan med cornelia, lagade julbord o rulltårta o såg idol.. yes äntligen åkte olle ut!!

lör:
låg hela dagen riktigt kass... feber o allt möjligt världens förkyldning.. sen på kvällen
sov andre, sammi o cornelia i min farmor o farfars hus för dom har varit bort resta så vi satt där :)

sön:
min underbara morfar fyller år så har varit där med familjen o andre o käkat massa gott!

fy f%n va ja mår skit.. o ser verkligen ut som ett helvete.. men tack för hjälpen doktor A haha ;)




Gravititeten:

ja nu sa läkarna..: nu kan du börja få tbx tröttheten som man hade i början .. vilket innebär att ja nt bara hade trötthet utan även mådde skit spydde o såg ut som ett lik , feber o sjuk
o jo såklart har ja börjat spy hela tiden nu igen .. ush snälla låt mig slippa de skitet igen .. tycker ja fått lida tillräckligt mkt !!

nu har ja gått över halva tiden så de e faktiskt nt långt kvar haha om man ser på de som att tiden gått rätt snabbt .. :P

när man e gravid så har man ju mkt hormoner i kroppen som man verkligen nt kan styra över.. de e väldigt jobbigt för min del för ja kan nt kontrolera när ja blir sur eller om ja blir för uppspelt osv.. o sen ger det en en massa massa tankar.. o n varje natt har ja haft sjuka riktigt hemska tankar som man bara ine vill tänka!! så har mått rikgit dåligt av det.. man e lite borta i huvudet o vet nt om man e vaken eller inte haha .. lite läskigt faktiskt..

nu ska ja lägga mig o se lite tv för känns som huvudet ska brinna upp sån feber ja har .. o hostar o nyser o ja allt va ja gör.. mår verkligen nt bra.. men men hoppas ja kan vila bort det..




en sak som hände i helgen känner ja mig bara så jävla hemsk över.. men ja måste också få säga va ja tycker o få ut mina känslor.. o fan ja de blev för mkt .. så de gör verkligen ont de som hände men ja de finns inget o göra åt.. <3



Kommentarer
Postat av: Mattias

Är det andre som är pappan ? skulle inte förvåna mig..

2010-12-05 @ 20:30:05
Postat av: Markus

Kanske inte så smart att dricka om du är gravid?

2010-12-05 @ 20:30:48
Postat av: Linnea

Din hora, kan du sluta umågs med andras killar?



Svar till Mattias : Nej det är inte Andre som är pappan! Antingen Marcus eller Kevin!!

2010-12-06 @ 00:47:10
Postat av: Anonym

Vem fan är du till att kalla henne hora, om du ska skriva skit här så kan lika bra va här ifrån skaffa dig ett liv istället! Får umgås med vem hon vill!

2010-12-06 @ 14:54:49
Postat av: e

Linnea var snäll och slå upp ordet hora. Detta kallas avundsjuka .

2010-12-06 @ 21:53:37
Postat av: nisse

Jag tycker båda två är horor, eller rättare sagt ALLA kvinnor är horor.

2010-12-06 @ 22:52:57
Postat av: Linnea

HAHAHA ! avundsjuk är jag verkligen inte! JAG är glad över att jag inte förstör mitt liv med att få barn såhär tidigt .. och ni är tjejer så förstår ni att man skyddar sina vänner och olivia ska inte gå runt och leka med andras killar och få känslor hit och dit, hon skadar bara sig själv. räcker det inte med att kibbe inte vill ha med henne att göra längre?

2010-12-06 @ 23:29:18
Postat av: Anonym

ah gud vad trött man blir... kaan man inte ens umgås med folk utan att man anklagas för att hora runt? då kan jag säga att det blir ett lagom ensamt liv... om man nu bara får träffa singlar, att man träffas betyder inte att man "gör något" som du syftar på.

o förresten står det inte att hon drack, bara att några drack och jag hoppas att det är så, o tror det

2010-12-07 @ 00:43:37
Postat av: Till dig Linnea.

Linnea ät skit, du är både jävligt ful och äcklig. Jag förstår att du måste kasta skit på olivia när du själv ser ut som en seriekrock i hela ansiktet. Stackars fula och avundsjuka flicka.

2010-12-07 @ 03:26:44
Postat av: Anonym

linnea, tycker du ska ta och hålla KÄFTEN, ingen vill läsa dina patetiska påhopp :)

2010-12-07 @ 11:25:32
Postat av: Anonym

Linnea är en liten fjortis som inte kan hålla käften. Väx upp förhelvete! Du bryr dig om Olivias liv för att du inte har något själv. Och att hon har killar kan jag förstå för hon är en jävligt söt tjej. Hon får umgås med vem fan hon vill! Olivia bry dig inte om Linnea! du vet att vi finns här för dig och stöttar dig! En fjortis som Linnea ska inte behöva förstöra dig!Och du Olivia, tänk att du har sån stor plats i linneas liv, hon måste ju bry sig jävligt mycket om dig. Och till Linnea, skaffa ett liv snälla, du snackar skit om Olivia för du är så jävla avundsjuk och att du inte har ett liv.

2010-12-07 @ 12:32:22
Postat av: Anonym

nej antingen marcus, kevin ELLER mergim? andre har hon bara knullat med nu när hon är gravid, för några veckor sen ;)

2010-12-07 @ 16:11:35
Postat av: stå på dig

vad e det för fel med arr knulla runt, det gör väl dom flesta i den åldern. man måste ju testa runt lite och bli erfaren. sen tycker jag att för en tjej aTT BLI kallad hora är lätt idag. men en kille som ligger med 100 st blir bara efterfrågad. så länge du tar hand om barnet tycker jag att du bara skall köra på med ditt nya liv, och sen det här om andre, kan han inte säga nej om nu dom ligger med varann är väl han som har flickvän, han får inga tunga ord mot sig, till olivia det e nu du kan sotera ut vilka som e vänner eller inte, var stark och trilla inte ner i andras skit//// 3 barns pappa med 2 olika mammor

2010-12-09 @ 10:15:36
Postat av: linnea

Seriöst.

Jag tror ingen här vet vem som är pappan.

Förutom Olivia!

Och det är hon som ska få ungen, så ni andra kan ju skita i henne om ni nu bara ska ha fula kommentarer till henne!

Hon är mognare än alla er.

Hon ska liksom bli mamma o:

2010-12-09 @ 19:22:51
Postat av: Anonym

Men hon vet ju inte vem pappan är :o

Det har hon sagt till andre och Sammi och dom ju :o

2010-12-14 @ 19:50:48
Postat av: Sandra

Varför tar du bort de man kommenterar ? Står du inte för de du gör och säger? Du vet ju inte vem pappan är det hat du ju själv sagt till dina vänner ( andre&sammi )

2010-12-15 @ 00:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar