Klänning?

haha nu kommer den svåra frågan .. vad ska man ha på sig?
ja vill också känna mig fin juh!
men frågan e vad ja passar..
ja kan nog nt köra med mina tighta fordalklänningar precis haha!
jaja men ja får testa allt ja har så nu blir garderoben upp o ner men de e skit samma :)



jag e stolt!!!
jag lyckas ALLTID gissa rätt över vad folk ska få för kön på sitt barn!
fast att ja nt känner dom eller så.. ja kan känna det om ja verkligen fokuserar.. de e rätt roligt faktiskt o ja blir lika förvånad varje gång hahaha eftersom ja har rätt xD lite läskigt men väldigt kul!

har fått frågor om när ja lägger ut bilder på vagnen..
de kommer håll ut :)

sen e det folk som ber mig lägga ut massa bilder på magen , en önskad vinkel e från sidan så den ensa ja har just nu på denna datan e denna bilden som ja lägger in..  o där ser man nt så bra heller.. men de kommer mer bilder tro mig! men ja kan nt prega påmed en massa bilder känns de som hehe


Kommentarer
Postat av: Mannenmytenlegenden

ditt jävla luder du borde fan sluta spänna ut magen

2011-01-02 @ 16:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar