good bye!

Hade sett fram emot denna helgen .. men ja de blir ju som vanlig att ja straffas.. denna gången helt för jävligt.. tårarna bara faller som aldrig förr.. fattar ingenting..

jag va tvungen o säga de.. o ta första steget iväg från dig..

kan nt mer , de e nt vad ja behöver... så ja måste..
fast vf ska de så göra så jävla ont?

o att de bara e ja som bryr mig , ush , tordde nt att hjärtat kunne må så dåligt..
vad har ja gjort för att bli så straffad som ja blir med allt?
kan de nt bara räcka nu?

dödsfall
inbrott
kärlek
skitsnack
familj
vänner
allt jävla skit blir ja drabbad av..
snälla ja orkar nt mer..

ja skulle kunna säga så mkt, men ja orkar bara nt , plus ja ser nt ens va ja skriver just nu för alla tårar.. så ni som hatar mig varsågod o njut!

fy fan va ja känner mig ensam o lurad o sviken ... finns inga ord som beskriver.. men de e jävligt orättvist iaf!

har inte lust för nått ikv, så fast ja har vissa fina vänner så väljer ja o sitta ensam för ja kan bara nt.. gör så ont ...






Kommentarer
Postat av: emelie

Gumman jag förstår att det är jobbigt.Men kämpa på det vänder snart och då kommer allt vara jättebra . Puss <3

2010-12-10 @ 18:56:38
Postat av: En vanlig mamma

Du är 15 år och gravid... hormoner och tankar snurrar väl omkring i ditt huvud, inte konstigt att det känns tufft.... Du är ju bara ett barn och man kan inte bära hur mycket som helst utan att bli ledsen ibland...

2010-12-10 @ 19:34:49
Postat av: j

kom igen bruden, be stroooong! upp med hakan ;)

2010-12-10 @ 21:38:08
Postat av: Anonym

Du är jätte duktig som vågar ta det steg du tar. Du är en riktigt stark tjej du klarar detta. Allt känns mycket värre med alla hormoner. Alla som är elaka mot dig är bara fega, omogna, små jävla idioter. Du är en stjärna i mina ögon som står på dig. Oavsett hur detta gått till så tycker jag du är en strong människa och jag önskar dig all lycka. Du kommer bli en toppen mamma och älska ditt barn mer än allt annat. Du kommer dessutom få ett underbart vackert barn och du ska se vilken lycka det är. Inget annat kommer spela någon roll. Så skit i alla elaka och tänk på det underbara du har framför dig. Kram.

2010-12-10 @ 22:21:43
Postat av: Falkkaja

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-03-21 @ 12:35:35
URL: http://falkkaja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar