Gossedjurs apa!

Jag har alltid älskat apor!

så i malmö gick jag och mamma förbi en gossedjursbutik!

helt fantastisk affär!

så dät blev det inköp av dop pressent till tellus som han kan bygga på när han blir nått år till!

berättar i bilder!

plus ni kan kolla in klippet jag lade in i inlägget innan detta!





det fanns massor av olika gossedjur som man kunde välja mellan






där var massor av kläder och acessoarer till nallarna!!




jag valde såklart en apa eftersom jag älskar apor!





fyllning maskinen..





sen fick man välja ett hjärta dom till höger.. eftersom ja gjorde det med mamma så valde vi vars ett ett rött o ett rutigt..

man skulle göra en liten sermoni..

man tog hjärtat i handen och värmde det..

sen skakade men liv i det..

sen blundade man och önskade något åt tellus och blåste i handen..

sen stoppade man in hjärtana i apan och han syddes igen..




det fanns en maskin där man kunde välja att sätta in olika ljud effekter i gossedjuret..

skratt , melodier, visor, apljud, hjärt ljud.. man kunde även spela in sitt eget hjärt ljud..




sen skulle man göra ett dop och födsel bevis på honom hehe.. namn ålder längd osv

man satte även i ett chip i apan så att om man gör av med den kan man spåra ägaren..










sen fick man välja mellan slips eller rosetter i öronen och vilken färg på bandet..





sen fick man ett litet hus :)




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har två gosedjur därifrån. det är så kul att göra den och ta på den kläder och så.

2011-06-22 @ 10:21:24
Postat av: Amanda

Gu`vilken trevlig affär det ser ut att vara, måste bli dyrt att handla där:)

2011-06-22 @ 10:53:24
Postat av: Maria

Vad mysigt det ser ut! :D

2011-06-22 @ 14:58:42
URL: http://mirizin.blogg.se/
Postat av: Nadja

vad kostade det?

2011-06-22 @ 21:00:21
URL: http://NadjaLaurell.blogspot.com
Postat av: jossan

detta var det gulligaste jag hört! vad heter butiken, och vart ligger den?:)

2011-06-23 @ 12:21:31
URL: http://josephinemorphine.blogg.se/
Postat av: Carro

Gud vad gulligt. Var i malmö ligger den och vad kostar det ? kramisar

2011-06-23 @ 15:52:13
URL: http://onelymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar