Fredags mys!

Nu e det fredagsmys.. la la la la.......


efter skolan var jag helt slut, svimmade typ i skolan, vet inte vad som händer riktigt men varit yr nu några dagar och idag bara allt blev svart när jag hade lunch!

gick och handlade efter skolan för att sen laga maten till ikväll!!

fixade ostbricka, kex, grönsaker och sen hade mamma och pappa suschi och jag år lite va det med :)

det blev i alla fall gott :)

sen nu ikväll har ´man sett på idol! som vanligt har jag alltid rätt med vem som kommer gå vidare!

moa är sjukt härlig men det var faktiskt hennes tur at tåka om man jämför med dom andra som levererar som artister på scen...

men moas egna låt är oslagbar!

besviken på vissa och glad över vissa personer just nu!

nu sover typ alla så ja vill bara hitta nått roligt spel o sitta o nörda, inte för att det är min grejj men ja kan ju alltid hoppas ja hittar nått o göra tills ja blir trött!


Kommentarer
Postat av: Helena ;)

gud va mysigt ni hade då ;)

2011-12-03 @ 11:20:54
URL: http://www.piorra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar