tosselilla!

idag har vi haft en underbar dag på tosselilla!

haft perfekt väder!

grillat hamburgadre!

hälsat på djuren..

åkt karuseller

och vad gör man inte som mamma när ens barn får syn på den kalla poolen och vill bada? ... jo man tar av sig och badar haha

åkte små barn rutchkanor!



ikv blev det god mat men jag orkade knappt äta nåttså trött jag var haha !

nu är det final i EUROVISION!!!!!!!!!!!

här är några inlägg som ja gjort på min fb ( för er som inte e väön med mig )



Olivia Nevelin
hahahah gummorna! ♥



Olivia Nevelin
tycker om refrängen på romania, salelalej ........



KOM IGEN SVERIGEEEEEEEEEEEE LOREEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LÄTT BÄÄÄST , GÅSHUD!!!!!!!!

undra hur germany killen ser ut utan mössan , snygg ?... ganska gulligt ansikte iaf!





jodå så att jag uppdaterar lite då och då frpn eurovision!

kan säga att jag kommer skrika som en galning om sverige vinner!!!!!!!

gör väll ett inlägg ikv/natt när vi har resultatet!

hoppas på ett bra inlägg va ;)??


Kommentarer
Postat av: Maja - Hobby fotograf ♥

Där var vi för något år sen för min morfar har flyttat ner till Hörby så vi brukar åka runt och turista lite och en dag blev det att gå på tosselilla :)

2012-05-29 @ 18:24:25
URL: http://http:wordsbymaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar