stranden!

haft en riktigt skön och mysig dag!

jag började dagen med att baka scones till frukost!

sedan åt jag den mysiga frukosten och tittade ut genom fönstret och kollade på det fina vädret!

sen blev det bad och mys i trädgården i min fat boy!



TELLUS ÄR 13 MÅNADER IDAG!!


på bilderna ser ni min nya bekini!  mörkblå spets!

efter det packade jag picknick och så promenarade vi till stranden !

där år vi glass och fikade!

grävde och mös under parasollet!

badade halva kroppen , men fy fan vad kallt ;) haha


kan säga att jag fått grumt mycket färg idag! det gör ont...

blev en liten handle runda efter stranden !

köpte sommarkläder till tellus och solkräm till honom!

min son älskar att städa så han fick ett eget städsett haha ;)

sen fyllde jag på med lite mat ;) hahaah

ikväll har det varit mys framför delfinal 2 i eurovision , go sverige och loreen! får fan gåshud, vi kommer vinna allt!

blev chokladpudding och grädde och banan till kaffet!

( ps. omogna och onödiga kommentarer , läser jag, skrattar, skrynklar på ögonbrynen , rullar till en boll, kastar det, och bryr mig nt ;) ... ex en kommentar jag fick om att jag inte hade råd med en mössa till tellus? mössa har man nt på sommaren så menade ni keps så har han det ;) märks att ni inte vet ett dugg vad ni pratar om ;) lägg ner... men ni verkar ju gilla min blogg, varför annars lägga ner tid av sitt liv på att sitta och läsa den ;) )

 










Kommentarer
Postat av: Sannis

Wow, det syns inte alls att du burit på Tellus i din mage, shit vad snygg du är! :)

2012-05-25 @ 10:46:57
URL: http://www.nattstad.se/sannapanda
Postat av: Sandra

Bry dig inte om dom avundsjuka personerna som skriver så, jag älskar din blogg och vet att du är en toppen mamma till Tellus, kram:)

2012-05-25 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar