snäll mammis

idag var jag en snäll mamma ;) haha eller man kanskse ska säga, extra snäll..

körde och köpte ett kök till tellus!

han verkligen älskade det!

satte till o med upp det själv ;) haha för jag är ju så teknisk.. sant!...

det gör ljud , kokar mackaroner ljud, stek ljud osv osv..

massa tillbehör till, kastruller och tallrikar och mat osv..

han lådsas åt pajen och sen ville han att jag skulle smaka ;) så himla söt haha!

filmede honom!

han vill pussas hela tiden med så kommer han till en med gapande mun och ska pussa en ! mysssssss

han hat stått upp helt själv vid köket och lagat mat, så stolt jag blir!

ikv blev det god mat, biffar och potatismos bennesås och grönsaker!

nu ska jag faktiskt sitta här och plugga lite! sen bb!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Super söt och duktig påg du har Olivia!:)

2012-05-04 @ 22:05:24
Postat av: Becca

Vill du äta nyttigt så kan du göra en liten lättare äggröra (den ska nästan endast innehålla ägg, ingen grädde o så. väldigt magert och bra om man vill gå ner i vikt)



du tar 2 st ägg

en halv deciliter mjölk

sen kan du krydda med lite salt och vitpeppar eller vad du tycker passar

sen så rör du om det i stekpannan o så e det klart :)

2012-05-05 @ 10:29:12
Postat av: Sara

Aaaw, så söt son du har Olivia :)<3 Kärlek på er!

Vill du äta nyttigt för att gå ner i vikt, så behöver du ej göra det. När jag bestämde mig för att gå ner i vikt, så drack jag 2glas jummet vatten innan en måltid, och sen så drog jag ner på maten, och sen så tog jag en powerwalk mellan 6-12km varje dag, detta resulterade i att jag hade gått ner 10kg på mindre än 2 månader :)

Ha det bra med din älskade son! Du är en sån himla bra mamma till han!<3

2012-05-05 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar