snacka om slö och myspysig

igårkväll när jag nattade tellus så somnade jag med honom, så jag missade min mysiga tv tid och bloggtid hehe, när jag vaknade inatt så hade jag kläderna på mig och glömt stänga mitt fönster...

mådde ganska dåligt..

sen vaknade tellus vid 4 och var jätte hungrig, vilket han aldrgi gör..

men varför inte? när jag skulle upp tidigt för att göra nationella prov haha!

..alltså..

imorse steg jag upp och åkte till skolan, gjorde 3 nationella prov i matte
k'ndes faktiskt ganska bra :)

sen åkte jag hem efter några timmars prov..

gav tellus mat och lekte lite sedan somnade jag honom..

och somnade själv haha , heeelt slut!

nu vaknade jag och en en kanelbulle med mjölk!

bakat rabarber muffins till ikv!

blir även hemmagjord pizza!

det är ju första delfinalen i eurovision ikv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar