rubriken för vara min dag hihi

imorse kom min fina mamma med en liter svenska jordgubbar till mig <3
jordgubbar är det bästa jag vet!

sedan blev det stranden med tellus. träffade ung mamma och hennes son, kanske tellus blivande bästis ;)

började ju si sådär haha tellus var så fruktansvärt avis..

när lille daimien kom bort för att stå med mig, började tellus gråta för fullt och skulle upp till mig och inte släppa mig på nån timme haha!

så fort daimien satte ex sin hand på mitt ben så tog tellus bort den hasha!

sen har jag pluggat idag!

och nu ikv lagade vi thaimat!

sen nu har jag precis ätit en snickersglass och druckit kaffe..

blir bb sen nanna kudden !


Kommentarer
Postat av: J - kampen mot de lömska kakorna

Gott med jordgubbar! <3

2012-05-29 @ 19:01:37
URL: http://trueskinnylove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som en mysig dag! Akta bara så att du inte "tvingar Tellus att bli kompis med din kompis son. Det kan bli väldigt jobbigt. Vet själv då min mamma och en av hennes bästisar ville att jag och mammas kompis dotter skulle bli vänner... Hon och jag blev värsta ovänner. Lycka till!

2012-05-30 @ 19:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar