Nytto

asså jag tycker vi ska dela med oss av våra tips! jag kommer att sammanfatta alla tips sen i ett inlägg!

vill vi inte alla försöka vara så nyttiga som möjligt?

jag älskar godsaker men ja vill gärna försöka hålla mig så att jag unnar mig lite grann på helgen bara !

men vad äter man då mitt i veckan då?

ett tag åt jag bara knäckemackor och keso och äpplen..

frukt..

men lixom sen tar min fantasi slut...

snälla bara banga in med tips!

vill inte gå på någon diet, vill lixom leva också!

men gott och nyttigt, smooothie e ju ockdå bra..

men ja ni förstår nog vad jag menar, inte för mycket klydd utan lätt och nyttigt!

 


Kommentarer
Postat av: Fredrica

Jag brukar göra olika sorters smotis! Jag brukargöra med något slag av bär, ( jordgubbar tycker jag e godast ) en halv banan, juice ( rynkebys), och lätt yougert och sen mixar man de med arv mixer :) ( jag brukar ta frysta jordgubbar)

2012-05-03 @ 10:57:44
Postat av: Fredrica

Jag brukar göra olika sorters smotis! Jag brukargöra med något slag av bär, ( jordgubbar tycker jag e godast ) en halv banan, juice ( rynkebys), och lätt yougert och sen mixar man de med arv mixer :) ( jag brukar ta frysta jordgubbar)

2012-05-03 @ 10:58:18
Postat av: Fredrica

Jag brukar göra olika sorters smotis! Jag brukargöra med något slag av bär, ( jordgubbar tycker jag e godast ) en halv banan, juice ( rynkebys), och lätt yougert och sen mixar man de med arv mixer :) ( jag brukar ta frysta jordgubbar)

2012-05-03 @ 10:58:41
Postat av: Michelle

Jag brukar göra olika sallader, det är både lätt, nyttigt & gott. Tex kyckling & avokado, lax & ägg mm Sen äter jag väldigt ofta kesella m frusna bär & kackade nötter :D MUMS

2012-05-03 @ 18:43:19
Postat av: Maja

Jag har väldigt dålig fantasi men släng ihop någon fruktsallad, det är mumma! Om du vill lyxa till det kan du ju ta glass till. Eller bara äta goda frukter :) Hoppas du får massa nyttiga tips :D

2012-05-03 @ 19:18:09
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/
Postat av: Anna

Tips är att äta ofta, men äta lite mindre och då även varierat. Sen så är det bra att träna rätt också :) Kram Anna

2012-05-04 @ 12:52:19
URL: http://countrysidelife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vindruvor, russin (eller annan torkad frukt), och nötter är både, snabbt gott, enkelt och nyttigt. :)

2012-05-04 @ 17:47:16
Postat av: Sara :)

gröt med bär! fruktsallad med kvarg, röror på kvarg, hembakt bikarbonatsbröd (brukar göra med dinkel, nötter, osv) nötter, ja och smoothies är väldigt gott med. prova blanda kvarg med frysta hallon och låt stå i frysen en stund, supergott!! :)

2012-05-05 @ 06:34:49
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/
Postat av: Becca

Vill du äta nyttigt så kan du göra en liten lättare äggröra (den ska nästan endast innehålla ägg, ingen grädde o så. väldigt magert och bra om man vill gå ner i vikt)



du tar 2 st ägg

en halv deciliter mjölk

sen kan du krydda med lite salt och vitpeppar eller vad du tycker passar

sen så rör du om det i stekpannan o så e det klart :)

2012-05-05 @ 10:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar