fortsätter kämpa!

min morgon började med god fruktsallad gjord på ananas , apelsin, äpple och banan. på det solrosfrön ;)

ett glas proviva..

osv..

mumsigt!

hållt mig till det nyttiga idag med!

som många vet är jag beroende av cola och choklad,,,

och det enda jag sett idag är cola ... cola...cola... choklad.. choklad... och en ny smak på choklad...

men ja sotd emot mina vänner!!!!!! stolt!

tog en kvällspromenad på stranden ....








gjort en grupp på fb!

olivias secondhand!

där kan ni gå in och lägga till er om ni vill :)

där kommer jag sälja barnkläder / mina kläder / och saker





http://www.facebook.com/groups/370421863003777/#!/groups/370421863003777/?notif_t=group_r2j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar