ålder på mina läsare!?

vem här är 15+ som läser min blogg :)?

kommentera bara en punkt eller nått.. synd man inte kan "gilla" på bloggar ;) men e nyfiken på vem ni är ju ...

sen vill jag även veta varför ni läser?

för ni är nyfikna på mitt liv?

för ni själv har barn/är gravida?

för att ni känner mig?

ja berätta för mig :)

ska försöka bli bättre på att lägga in foto från dagen , kanske är roligt att se händelserna jag skriver om :)?

men då får ni faktiskt kommentera och berätta i detta inlägg ;)

vet ju antalet tittare så kommer inte gå med på få kommentarer.. ni behöver nt skriva namn ..



Kommentarer
Postat av: Erica

Hej jag är över 15, blir snart 18. Jag läser din blogg för jag är nyfiken på hur det går för dig som ung mamma. Vill själv ha barn men får nog vänta ett tag med de :) Tycker de är mycket intressant att läsa din blogg :)

2012-05-14 @ 13:21:09
Postat av: Anonym

18 här! :)

2012-05-14 @ 13:21:18
Postat av: Sandra !!

Hej ! Jag är 25år:) Jag fick själv barn tidigt, min första son föddes 2002 precis när jag blivit 15år. Nu har jag 5 barn, var av 3 av dem är änglar som tyvärr inte finns kvar hos mig :'( Jag tycker det är intressant att läsa om er och ert liv, du är superduktig! Härligt att se att en ung mamma också kan, jag vet ju själv hur dömande omgivningen kan vara!! En ung mamma betyder inte att man är en dålig mamma :) Du är så duktig ska du veta!!!<3 Kram

2012-05-14 @ 13:50:34
Postat av: Möller

Jag läser din blogg för att jag precis som du är en ensamstående mamma till min son.. jag är mycket äldre än så , är 22år :)

2012-05-14 @ 13:51:38
URL: http://themollers.blogg.se/
Postat av: E

Jag är snart 18, läser din blogg för att jag själv bor på Österlen och många pratar o ryktet sprider sig snabbt. Kul blogg, eftersom du är så ung så undrar jag hur du klarar av att ta hand om ett barn. Imponerad måste jag säga, kämpa på!

2012-05-14 @ 13:54:27
Postat av: B

Hej,

Jag är 21 år och läser din blogg för att jag tycker du är underbart stark som klarar allt trots din unga ålder, sen har jag också två barn (ett tvillingpar på snart 2 år) så de är jättekul att läsa om andra mammor och om hur andra mammor klarar sig genom vardagen!



Massa kramar till dig Olivia!!

2012-05-14 @ 13:56:08
Postat av: Sanna

Hej snart 18 tycker din blogg är intressant och se hur du har det i vardagen och hur du får i hopp allt har själv en dotter 2 veckor idag, är verkligen imponerad på dig som klarar allt själv kramar

2012-05-14 @ 14:10:47
Postat av: Anonym

Hej. Jag är 21.Tycker att din blogg är intressant då jag väntar mitt första barn som skall komma i sommar

2012-05-14 @ 14:27:45
Postat av: Malin

Jag är 25 år och tvåbarnsmamma! Jag hittade din blogg precis innan tellus föddes och har följt dig sedan dess! Dels av nyfikenhet, men också för att du imponerar på mig. Hur du tar dig an skolan och är en himla. Duktig mamma till din son! Man får offra mycket när man blir mamma, det är omtumlande när man är 22 (som jag) men du gör det så bra:) glöm inte att tänka på dig själv ibland och bry dig inte om alla elaka kommentarer. Dom vet inte vad dom pratar om! Lycka till <3

2012-05-14 @ 15:00:36
URL: http://Mother-sinner-saint.blogspot.com
Postat av: Anonym

16 år är jag, läser din blogg för att jag tycker du är så himla inspirerande och stark och jag tycker verkligen att du verkar vara en underbar mamma. Jag läser även för att jag också bor i denna delen av Skåne och ser dig lite då och då, så det är kul att liksom se ett "riktigt ansikte" på den som bloggar! Fortsätt kämpa Olivia! :)

2012-05-14 @ 15:00:52
Postat av: Malin

Jag är 25 år och tvåbarnsmamma! Jag hittade din blogg precis innan tellus föddes och har följt dig sedan dess! Dels av nyfikenhet, men också för att du imponerar på mig. Hur du tar dig an skolan och är en himla. Duktig mamma till din son! Man får offra mycket när man blir mamma, det är omtumlande när man är 22 (som jag) men du gör det så bra:) glöm inte att tänka på dig själv ibland och bry dig inte om alla elaka kommentarer. Dom vet inte vad dom pratar om! Lycka till <3

2012-05-14 @ 15:01:21
URL: http://Mother-sinner-saint.blogspot.com
Postat av: Simone

Jag är 18 år och jag läser din blogg för jag såg den någonstans för typ 1 år sedan minns inte vart men sen dess har jag varit fast. :) jag tycker som sagt om din blogg du verkar vara en toppen mamma åt söta lilla Tellus. :) kram

2012-05-14 @ 15:22:36
URL: http://siimone.devote.se
Postat av: ❤

För att det är intressant och för att jag är nyfiken.

Super mysig blogg du har, kram! :)<3

2012-05-14 @ 15:33:29
Postat av: ❤

Oj, glöde skriva att jag är 13 snart 14 :)❤^^

2012-05-14 @ 15:37:03
Postat av: Anonym

17, du är en otroligt stark person och jag tycker att det är fantastiskt att du klarar av det fast det finns så många som trycker ner dig, fortsätt kämpa! Det är intressant att läsa om ditt liv och hur du klarar motgångar,jag undrar om du skulle vilja lägga upp tips på smink och kläder vad du rekommenderar och gillar:) lycka till med allt :) kramar

2012-05-14 @ 15:38:58
Postat av: Alexandra

Jag är 16 snart 17 och jag har läst din blogg ända sen du var gravid och kikar in fortfarande lite då och då. Tycker u kan va lite "snobbig" ibland men annars diggar jag dig riktigt hårt. Du är stark och det hoppas jag du vet! kram

2012-05-14 @ 15:59:21
URL: http://alexandraerzen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag är 16 snart 17 och jag har läst din blogg ända sen du var gravid och kikar in fortfarande lite då och då. Tycker u kan va lite "snobbig" ibland men annars diggar jag dig riktigt hårt. Du är stark och det hoppas jag du vet! kram

2012-05-14 @ 15:59:40
URL: http://alexandraerzen.blogg.se/
Postat av: -

18 år här, ja! Har läst din blogg i 1,5 år ungefär och jag tycker det är så intressant att läsa om dig som ung mamma. Fler tjejer som dig borde få komma fram i ljuset!

2012-05-14 @ 16:14:10
Postat av: nadja

Jag är 19 o hittade din blogg när jag va gravid. har e son som e 2mån yngre än tellus typ. tycker det är mysigt att läsa om vad ni hittar på oså :) jag va 17 när jag blev gravid o blev 18 2mån innan min son föddes. Jag är också en ung mamma med andra ord :)

2012-05-14 @ 17:17:16
Postat av: Ewe

Hej. Jag är 17 år och har läst din blogg enda sedan du var gravid. Jag läser din blogg för att jag är väldigt intresserad av hur det går för dig som ung mamma. Jag håller alla tummar för både dig och Tellus att ni kommer få en ljus framtid. :) Kram till er :)

2012-05-14 @ 17:24:35
Postat av: Anna

Jag är 23. Kommer från Österlen. Jag fastnade för din blogg efter att jag blev tipsad av en vän. Jag fascineras över hur stark du är. Du var 15 år och fick veta att ditt liv skulle förändras och du accepterade det direkt. Du är så stark. Glöm aldrig vem du är och vad du är kapabel till! Kram!

2012-05-14 @ 17:35:05
URL: http://gastricbypassanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är 15 år och har läst din blogg kanske i ett halv år eller nått, jag läser din blogg för att jag tycker du var så modig som behöll Tellus för att vara så ung:)

Men jag läser massa andra unga mamma bloggar också och tycker väldigt mycket om barn och vill ha barn själv ganska tidigt:)

Kram

2012-05-14 @ 17:35:45
URL: http://ssandraullvin.devote.se
Postat av: Sandra

Jag är 15 år och har läst din blogg kanske i ett halv år eller nått, jag läser din blogg för att jag tycker du var så modig som behöll Tellus för att vara så ung:)

Men jag läser massa andra unga mamma bloggar också och tycker väldigt mycket om barn och vill ha barn själv ganska tidigt:)

Kram

2012-05-14 @ 17:37:00
URL: http://ssandraullvin.devote.se
Postat av: S

Jag är 18 år. Läser din blogg för att följa med på både din och Tellus utveckling. Jag tycker det är intressant att läsa om hur du tacklar olika livssituationer,hur det är att vara ung mamma ur ditt perspektiv samt vad du och Tellus hittar på för bravader!:) Tack för intressant läsning!Ha det bra!

2012-05-14 @ 17:37:37
Postat av: Erika

Jag är 17 år. Har följt din blogg i ca 2 år, läser din blogg för jag tycker det är härligt att se att det går så bra för dig :)Bor i Dalarna :D

2012-05-14 @ 18:23:57
Postat av: Mn

Jag är snart 18 följt dun blogg sen du blev gravid! Jag är nyfiken på hur allt går och tycker att du lyckats bra med att övervinna allas negativa förväntningar och det är kul att se alla konstiga rykten som spreds under din graviditet har visat sig varit helt åt helvete fel!

2012-05-14 @ 19:03:08
Postat av: A

Läste om dig i Ya, tror jag. Har följt din blogg och kommenterat. Jag är 35 och har 2 barn. Tycker du är en stark tjej som står upp för dig och Tellus.

2012-05-14 @ 19:18:56
Postat av: I

33årig två barnsmamma. Läste om dig i Ystan (tror jag det var). Tycker du verkar oerhört stark som mamma. Märks lite ibland att du inte är helt vuxen, men å andra sidan- vem är det? ;-) Stå på dig, och jag hoppas fler mammor gamla som unga tar efter av dig. Finns där för sina barn, bygga en stabil grund, väljer att ha en framtid med jobb och eget liv! Intressant att läsa om dig!

2012-05-14 @ 20:10:49
Postat av: Magdalena Strand

HEJ!

Jag såg dig i en tidning för länge sedan och tyckte du va grymt cool så jag gick in på din blogg och sedan dess har jag läst den.

Jag är bara 13 år men jag diggar din blogg ändå <3

2012-05-14 @ 20:16:14
URL: http://www.nattstad.se/memagdis
Postat av: Emma

Jag är 16år ch läser din blogg för att det är intressant att se hur det går för dig och tellus. och sen kanske det är så att jag verkligen ÄLSKAR barn och skaffar gärna ett inom ett par år!

2012-05-14 @ 20:27:55
Postat av: Hanna

Jag är 30 år, 2 tvåbarnsmamma varav den yngsta bara är 1 månad yngre än din söta pojke! Såg en artikel om dig och har därefter följt din blogg! Du är en stark mamma som ska vara stolt över det du har och klarar av. Stå på dig och kämpa på!

Kram

2012-05-14 @ 20:38:18
Postat av: Hanna

Jag är 30 år, 2 tvåbarnsmamma varav den yngsta bara är 1 månad yngre än din söta pojke! Såg en artikel om dig och har därefter följt din blogg! Du är en stark mamma som ska vara stolt över det du har och klarar av. Stå på dig och kämpa på!

Kram

2012-05-14 @ 20:40:47
Postat av: Anna - Ung Mamma Till Nova

Jag är 20 år och mamma till Nova 6 månader. Vet faktiskt inte hur jag hittade din blogg men jag läser för att jag tycker du är stark som orkar stå på dig. Du är jätte fin och Tellus verkar vara en jätte gosig pojk. Mammor gillar att läsa om andra mammors liv ;)

2012-05-14 @ 21:51:28
URL: http://viplusett.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej!

Jag är gamlingen här 40+, hitta din blogg av en slump och gillar att följa ditt liv. Tycker du är en duktig tjej som kämpar på med skola o allt. Du är en stark tjej som trots allt skitsnack kämpar på.

2012-05-14 @ 22:00:42
Postat av: Nikko

Jag fyller 22 imorgon faktiskt ^^ Hittade din blogg av en slump och läste igenom den från början till slut på bara några dagar :)

2012-05-15 @ 09:30:49
Postat av: J

Hej! 26 år, tycker du är en stark person som delar med dig av ditt liv. Fortsätt med det! : )

2012-05-15 @ 09:34:01
Postat av: Felicia

Jag är 17 år och läser din blogg för tycker du är väldigt intressant att läsa om. plus tycker du är en mycket stark person! du tar hand om din son jätte bra och samtidigt klarar du av skolan. inte många som klarar det. tycker du bevisat att man inte ska vara dömande mot unga mammor, för det är inte åldern som har betydelse:) jag började läsa din blogg lite innan din son föddes. Och tycker samtidigt synd att det finns mycket skitsnack osv, bor själv i skurup och vet hur det är om ett rykte sprids om någon, tror det är likadant i Ystad. Hoppas verkligen att du fortsätter som du är och inte tar åt dig, som du brukar skriva ingen förutom du vet.

2012-05-15 @ 09:36:20
Postat av: Julia

Är 18 år. Läser din blogg för att se hur det går för dig och hur du hanterar olika situationer, tycker du verkar vara en stark tjej :)

2012-05-15 @ 11:06:58
Postat av: Anonym

Snart 22 mamma till en 10 mån läste näe kag var gravid uyan å veta dey

2012-05-15 @ 13:51:28
Postat av: m

Jag fyller snart 17 och har läst din blogg sen lite innan du fick Tellus ! det är inpererande att se dig klara av allt själv ! glöm inte av att de får vara jobbigt också .. kämpa på för de finns vi läsare som bryr sig !

2012-05-15 @ 15:33:24
Postat av: *

21

2012-05-15 @ 16:30:13
Postat av: Sofie

är 20 år :)

2012-05-15 @ 17:20:30
Postat av: Anonym

15,5 jag läser din blogg för att jag tycker det är kul med så nära bloggare (Jag bor 25 minuter från Ystad) Det är kul att följa din och Tellus vardag och jag tycker verkligen att du är fantastiskt stark och modig som klarar av detta!!



Styrkekramar till dej!

2012-05-15 @ 17:34:55
Postat av: lina

Jag är 96:a. Läser din blogg för att jag tycker att du är inspirerande (du verkar vara dig själv och sånt beundrar jag), och det är kul att läsa om er vardag :)

2012-05-15 @ 17:35:11
URL: http://linajjj.blogg.se/
Postat av: S

17 år.

Tycker att din blogg är intressant och jag beundrar dig väldigt mycket, du är stark! Tycker dessutom att Tellus är skit söt, så därför är de kul att läsa din blogg :)

2012-05-15 @ 18:03:47
Postat av: Anonym

jag är 19 år, fyller 20 om några månader :) Jag läser din blogg för jag tycker du är en stark person som klarar av att ta hand om ett barn i så tidig ålder :) älskar för övrigt att läsa mammabloggar :)

2012-05-15 @ 18:30:35
Postat av: Linnea

15, fyller 16 i år.

Läser för jag tycker om att läsa om er vardag, även om jag kan göra det på facebook :p men gillar att läsa din blogg också:)

2012-05-15 @ 18:38:04
Postat av: Lizzie

28 åring, 3 barn, gift, bor nere på Österlen.

Läste om dej i Österlen magasinet tror jag det var?!

Då gick du och väntade lille Tellus och jag blev nyfiken, jag var något år äldre än du när jag fick min förste jag var 19 år och blev helt ensamstående då min sons biologiska pappa vände mej ryggen och total struntade i både mej och Lex (min äldste påg alltså), så han har aldrig haft någon som helst kontakt med sin pappa.

Numera är jag lycklig gift och Lex har fått en pappa och två små syskon varav min minste är 1 månad yngre än din Tellus, min Rasmus är född den 30 Maj :).

2012-05-15 @ 19:00:19
URL: http://akima.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag är 15 men fyller 16 i jul :)



Jag läser din blogg för att den är interesant :D

2012-05-15 @ 19:17:07
URL: http://wordsbymaja.blogg.se/
Postat av: carolina

Jag är 19 år och beundrar din styrka!

jag kan bara tänka mig hur mycket motgångar och annat negativt du får. Du står på dig och verkar vara en fantastisk mamma och bara att läsa din blogg bevisar vilken otroligt bra människa du är! :) därför fastnade jag här :)

2012-05-15 @ 22:55:11
URL: http://cccarolina.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är25 år :) Jag läser din blogg för att det är intressant att få veta vad din vardag har innehållit och allt du gör tillsammans med fina Tellus!

Du är en stark människa som inte tagit en massa skit som folk sagt om dig. Fortsätt så!

2012-05-16 @ 12:04:55
Postat av: Anonym

Fyller 15 till sommaren. Jag läser din blogg eftrsom vi gick på sqmma skola ett tag. Vi pratade någon gång men jag tror inte att du vet vem jag är. Det var en kompis som berättade för mig att du var gravid. Det läskiga var att natten innan hon sa det hade jag drömt att jag var gravid och den drömmen var så vrrklig så när hon sa att en på min skola var gravid höll jag först på att säga: "Nej, det var bara en dröm!". Jag vill gärna vara ung själv när jag får barn. Ett tag vlle jag gärna vara cirka femton men det har jag ångrat mig om. Jag som gillar skolan och gärna vi ll gå på universitet och så vidare har nog redan fullt upp med det. Jag ångrar att jag inte pratade med dig mer när vi gick på samma skola. Du är cool och din blogg är rolig att läsa. Fortsätt att skriva på samma sätt om ditt liv utan att bli tjatig så kommer du nog få ännu fler läsare. Ha det bra!

2012-05-16 @ 16:41:19
Postat av: Anonym

15 , snart 16.

Jag klickade in på din blogg för jag såg att du hade en son och du var 16 år. Tycker du är stark och en väldigt bra mamma till din lilla pojke :')

2012-05-16 @ 17:56:20
Postat av: Lina

Är 18 år och gravid. Tycker din blogg är mysig att läsa!

2012-05-17 @ 08:43:44
URL: http://liinaandreasson.blogg.se/
Postat av: Moa

2012-05-17 @ 11:10:15
Postat av: Anonym

Snart 15 år.

Älskar din blogg<3

2012-05-17 @ 11:11:38
Postat av: josefine

15 år :) vet faktiskt inte hur jag hittade din blogg, men läser för att jag tycker att du är så fruktansvärt stark som klarar allt trots motgångar osv!

2012-05-17 @ 11:14:11
Postat av: Cassandra

Jag är snart 20 år. Jag började läsa din blogg efter repotaget i Lokaltidningen 2010. Det är intressant att följa din vardag som ung mamma. Fortsätt att kämpa på :)

2012-05-17 @ 21:06:52
Postat av: Anonym

Jag är 12, snart 13 . Jag läser din blogg eftersom jag avgudar din fina personlighet, och för att jag tycker du är en otroligt stark person. Du ( verkar ) ha haft tuffa motgångar men fortsätter att kämpa. Jag är också från Ystad så ser dej och Tellus på stan då och då . Du ska veta att du är en otroligt stark person, och har en väldigt fin son :)) styrkekramar :)

2012-05-17 @ 23:24:34
Postat av: Amanda

Jag är 16 år.

Jag har läst din blogg ända sedan du var gravid, jag tycker det är roligt och intressant att läsa om en ung tjej som verkar klara av livet och ett litet barn på ett så bra sätt som du gör. Jag tycker du verkar sköta dej helt utmärkt och jag beundrar att du står upp för dej sälv och kämpar på. Fortsätt så.

Kram, Kram :)

2012-05-18 @ 01:26:10
URL: http://amandasbakblogg.devote.se
Postat av: Sandra

Jag fyller 19 i år. Har läst din blogg periodvis sedan du var gravid. Sedan glömt av mig lite och hamnat in på bloggen igen då och då. Tycker det är kul att läsa och se hur det går för dig och lillprinsen!

2012-05-18 @ 12:05:14
URL: http://ssandrao.blogg.se/
Postat av: Julia Lemon

Jag är 16 år, läser din blogg för att du är en otroligt stark tjej, för att läsa lite om Tellus osv. :) Tycker du ska lägga upp lite mer bilder och uppdatera oftare!

Ha det bra, kram.

2012-05-21 @ 08:45:50
URL: http://julialemon.nu/
Postat av: Felizia

Hej hej! Tycker att det är riktigt spännande att läsa din blogg, att se bilder och läsa om din vardag helt enkelt :)

2012-05-22 @ 17:56:27
URL: http://www.feliziaahlund.blogspot.com
Postat av: A

Har hittat din blogg eftersom jag har hört talas om dej! Är 18 år och själv gravid! Läser ofta din blogg eftersom du är så jäkla stark! Du har haft motgångar, men du har fixat det! Jag får jättemycket inspiration av dej! :)

2012-05-23 @ 02:52:15
Postat av: jadu :)

Jag är 13.

Jag läser din blogg för den är så otroligt intressant och man vill bara veta mer om ditt liv hela tiden :) <3

2012-05-23 @ 19:45:40
Postat av: Anonym

Hej! Jag är 12 år och jag läser din blogg för att jag är kompis med Emma Pernehill som känner dig och tipsade mig om din blogg, och för att ditt iv är intressant! :) Kram ♥

2012-05-24 @ 16:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar