vilken härlig dag, nanana!

började morgonen med ett zumba pass!

dansa röven av oss ;)

tror nog killarna som stod bakom oss gillade att kolla när vi skaka rumpa och tuttar ;) haha!

efter det passade jag på att gå en sväng i skogen med min bebisar <3

så underbart väder och jag bara älskar det, det e såååå skönt!!!!

 åkte hem till mina kusiner och fikade!

räkmacka

och lite choklad och jordgubbar!

mysigt!

tellus fick massa leksaker och en cykelhjälm o sånt!

förhoppningsvis blir det mys ikväll med en ny film :)








Kommentarer
Postat av: klara

hej hej vilken underbar blogg läste nyss igenom lite vilken resa genom vilken tonåring som helst till en mamma DU ÄR BÄST



längtar tills jag blir med barn



BOR DU SJÄLV??FÅR VI SE HUR DU BOR??



ursäkta mig men du får ge lillan en puss och en stor kram från mig;)han är så söt

2012-03-27 @ 13:58:15
Postat av: Fannie

Hej Olivia! vill bara säga att jag beundrar dig så jäkla mycket! tycker du är en så grymt cool människa, och tycker det är så härligt att du fortsätter stå upp för dig när alla elaka människor försöker trycka ner dig. Även fast jag inte känner dig så är jag stolt på nått vis. Tycker du är så modig, och du och Tellus verkar ha ett underbart liv tillsammans. Båda ni är så vackra. Du är en stor förebild för mig! kramisar till er.

2012-03-27 @ 14:51:59
URL: http://timef0rher0es.tumblr.com
Postat av: Fannie

Hej Olivia! vill bara säga att jag beundrar dig så jäkla mycket! tycker du är en så grymt cool människa, och tycker det är så härligt att du fortsätter stå upp för dig när alla elaka människor försöker trycka ner dig. Även fast jag inte känner dig så är jag stolt på nått vis. Tycker du är så modig, och du och Tellus verkar ha ett underbart liv tillsammans. Båda ni är så vackra. Du är en stor förebild för mig! kramisar till er.

2012-03-27 @ 14:53:14
URL: http://timef0rher0es.tumblr.com
Postat av: Amanda

Tjenare! Härligt att du låter glad :)

o visst blir man på bättre humör såhär års!

Hoppas allt är bra med dej och Tellus, önskar all lycka

Kram :D

2012-03-27 @ 17:41:03
URL: http://amandasbakblogg.devote.se
Postat av: Sara

Detta är inte för att låta elak, men du vet dem där bilderna på facebook där det står "how you think you look when you dance" "how you actually look". det är nog så du OCH alla andra dansade på zumban eftersom är man ingen dansare så kan man inte. jag hade själv zumba på idrotten för någon vecka sen och om man kollade på dem som kunde dansa eller åtminstonde gått på dans så såg dem bara väldigt knasiga ut, tänk då på oss andra som inte har dansat förut ;p

2012-04-05 @ 15:09:22
Postat av: linnea

du är en bra mamma till Tellos texas nevelin men det var längesen du skrev i din blogg<3<3<3

2012-04-22 @ 09:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar