min helg!

fre :

mysig middag hos en fin vän och hennes lilla flicka som tellus leker med!

såg tv och pratade en massa!



lör:

gick på stan.. köpte ett par jeans, sjukt nöjd!

sen blev det fika och sen bar det hemmåt för att fixa sig..

åkte till therese och drack lite drick och tuggade på tilltugg.. pratade och sånt..

sen tog vi en promenad ner till hamngatan där vi mötte upp fina tjejer! åt på restaurang.

blev planka!

sen bar det av vidare till josse där vi åt en massa godsaker, sockerkaka, chokladpudding, annanas.. osv osv..

sen fortsatte jag med en trevlig kväll...




sön:

hör och häpna vad jag varit duktig idag! så stolt över mig själv!

blev väckt för frukost!

sen städade jag hela rummet från golv till tak, skinande rent..

efter det så bestämmde jag med min fina vän therse att vi skulle ut och gå..

vi gick från ystad till svarte och tbx igen ...

fatta vad jobbigt!

det tog 2,5 timme och det var ca 2 mil..

riktigt stolt!

sen fikade vi och satte oss och såg en film:

jag saknar dig!

den såg vi... kämpade för tårarna hela tiden, fan vad jobbig film.. hemsk!

en text som fastnade var, jag saknar dig, jag hatar dig..



ikväll har vi haft gäster och ätit god mat.. dansk fläskestaj.. svål.. mums..

sen äpplepaj..

nu är jag trltt..

känner mig väldigt ensam.. tänk om man hade haft ett facit på livet? man undrar så mycket...


Kommentarer
Postat av: hanna sundqvist

Du är så jäkla fin, jag beundrar hur stark du är !

2012-01-16 @ 00:37:22
URL: http://www.nattstad.se/hanna.sundqvist
Postat av: Anonym ;$$

Den filmen är jättebra!

grät också massor.

2012-01-19 @ 20:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar