måndags trött..

ganska trött idag.. steg upp och gjorde mig i ordning direkt för att ta en promenad ner till caroline så våra troll ungar kunde leka lite..

gick in om på h&m.. tellus fick två dressar och en body med apa på ;)

fikade där och sen vid 3 tog jag bussen hem ..

sen gick jag och handlade till kvällsmaten..

e man trött om man har en handlelista och går igenom listan två gånger och ändå glömmer huvudsaken i maten , kycklingen och kycklingfonden?

badat tellemannen..

ätit god middag och efter det såg ja glassbilens reklamnbland o blev för första gången sugen p¨å glass... så blev en good mango glass ;)

nu har ja kittlat tellus lite och nu somnade han ...

ska jag med snart göra för ja har fått in extra lektioner nu så man kan öppna eget företag osv.. så tidig morgon imorgon!

trött :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar om du har någon mailadress man kan skriva till om man inte vill att alla ska kunna se?

2012-01-17 @ 10:14:34
Postat av: Alexandra Sundqvist

Din tatuering är så fin! Och den där bilden var ju helt underbar :D

2012-01-17 @ 15:40:20
URL: http://gizmosdagbok.blogg.se/
Postat av: Jenny

otroligt fin tatuering :D

Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-01-18 @ 11:57:52
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: Lizzie

Hahaha du det där har jag lyckats med för många ggr.

Skriver ner det jag ska ha, kommer hem och likt väl förbannat har jag glömt det viktigaste.

Ibland undrar man hur hjärnan funkar ;).

Super fin tatuering förresten =D.

2012-01-18 @ 14:01:56
URL: http://frunilsson.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar