finaste duktigaste pojken

tellus har inte druckit välling på 2 dagar.. när jag ger honom det så vill han från ingenstans inte ha !

haha lite skumt men det är duktigt

han nöjer sig nu med sina mål i stället och dricker vatten!

han somnade igår direkt när jag la honom i sin säng och sen vaknade jag av klockan i morse och kom på att tellus inte gjort ett ljud ifrån sig på hela natten, sovit som en stock!

så jag gick upp och han sov ända till 9... då stod ja klar och väntade för jag skulle ju till skolan ..

men han är trotts allt ett barn och tänker inte stressa honom för att jag ska iväg..

så lät han sova och jobbar hemmifrån med matten ist.. och ger han frukost i lugn och ro!  sen leker vi och nu när jag ska jobba matte leker han själv så fint på golvet! fina pojke!

åker till skolan kvar över tolv ist så han får en lugn förmiddag :)

mammas fina pojke <3


Kommentarer
Postat av: JéNnÍéY Love

Va härligt=) vilken söt bild<3

2012-01-25 @ 13:33:30
URL: http://prinsessanejnniey.blogg.se/
Postat av: Estelle

har läst igenom din blogg kollat igenom inlägg osv och du är en så otroligt stark och klok tjej! ser upp till dig, hur du behandlar andra dig själv och framför allt ditt barn

du är en enastående mamma! bättre än dom flesta mammmor jag känner som dessutom är vuxna

du är så vacker och duktig

ville bara säga det :) tellus är lycklig som har dig! puss

2012-01-30 @ 21:36:51
Postat av: Greta~^^

Gud vad fina ni är c:

2012-02-08 @ 15:29:55
URL: http://guruguru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar